Procesul de rebranding al Radio Televiziunii Eveniment s-a incheiat in aceasta saptamana. Rebrandingul a cuprins cuprins servicii de audit de brand, strategie si elaborarea unei noi identitati de brand, proiect in care au fost investiti aproximativ 57.000 de euro. In cadrul acestui process, desfasurat pe parcursul a mai multor luni, a avut loc redefinirea promisiunii brand-ului, schimbarea sloganului si dezvoltarea unei noi arhitecturi de brand. Rebrandingul singurului post de televiziune local din Sibiu, vine cu promisiunea de a oferii 24 de ore din viata urbei de pe malurile Cibinului. Odata cu rebrandingul televiziunii, agentia Brandstory a realizat si rebrandingul postului local de radio eveniment.
Eveniment FM redefineste strategia locala de radio, promitand prin aceasta schimbare o noua viziune radiofonica si o apropiere de ascultatori si prin noile emisiuni dedicate exclusiv vietii din Sibiu. Eveniment FM si Eveniment TV vor dedica spatii ample dezbaterilor in direct, dezbateri politice, culturale, sportive si a mediului de afaceri; prezentand o grila compacta si deseori permisiva pentru publicul sibian, neobisnuit pana la acest moment cu dezbaterile care pot incepe de la primele ore ale diminetii si incheindu-se in noapte tarziu. La realizarea acestui proiect dublu, au participat din partea agentiei Brandstory: Laurentiu- Sever LUP managing partner co-autor al corporatiei, Jean Pierre Besse creative director, iar din partea Eveniment FM si TV, Alin Calin, director general. Din 1 martie 2009, Televiziunea Eveniment va emite in premiera pentru judetul Sibiu 24 de ore zilnic.
Organizator:
Televiziunea Eveniment Sibiu