SIBIU HOME  |   CONTACT  |   SERVICII  |   WEB DESIGN  |   WEB HOSTING  |   DIGITAL PHOTOGRAPHY  |   SEO (SEARCH ENGINE OPTIMIZATION)  |   INTERNET CONSULTING



Cum să faci reclamatie la Protectia Consumatorului

Stiri din Sibiu: Adauga un comentariu »

În 2004, inspectorii OPC au avut de rezolvat mai bine de o mie de sesizări, de două ori mai multe ca în anul precedent . Trei sute dintre acestea nu au putut fi solutionate pentru că reclamantii fie nu au redactat corect sesizările, fie au introdus informatii eronate . Atentie la modul de redactare, la informatiile cuprinse în reclamatie, dar si la datele de identificare ale produsului împricinuit – acestea sunt numai câteva din sfaturile pe care ni le dau inspectorii OPC

Rândurile sibienilor care cer ajutorul Protectiei Consumatorului după ce au fost trasi pe sfoară de agentii economici s-au îngrosat tot mai mult în ultima perioadă. Anul trecut, spre exemplu, au ajuns pe masa inspectorilor sibieni ai OPC de două ori mai multe sesizări decât în 2003. Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorului (OJPC) Sibiu a primit, în total, peste o mie de reclamatii scrise sau telefonice de la consumatorii nemultumiti de calitatea produselor achizitionate sau de serviciile pentru care au plătit bani grei. Dintre acestea, 715 au fost solutionate de inspectori, în timp ce restul sesizărilor erau fie nejustificate, fie informatiile erau prezentate în mod eronat.

De la începutul anului acesta, pe parcursul unei singure luni, la OPC au ajuns aproape 80 de reclamatii. "Cetătenii ne coplesesc, în ultimul timp, cu reclamatii. Fie calitatea produselor si serviciilor lasă de dorit, fie consumatorii au devenit mai pretentiosi si îsi cunosc mai bine drepturile, ceea ce este un lucru bun, fie datorită faptului că am reusit să ne facem cunoscuti prin activitatea noastră si cetăteanul stie cui să se adreseze" , spune Ioan Axente, director executiv OJPC Sibiu.

Atentie la redactare!
Atunci când solicită ajutorul Protectiei Consumatorului, cetătenii ar trebui să stie că remedierea pagubei depinde în mare măsură si de modul cum stiu să întocmească o reclamatie. Astfel, din sesizarea lor trebuie să reiasă exact si cât mai concis problema care i-a determinat să recurgă la ajutorul institutiei, precum si elementele de identificare ale serviciului sau produsului pe care îl reclamă.

Ce-i prea mult, strică
În cazul în care nu reusim să ne solutionăm problema direct în magazin, cu vânzătorul sau cu directorul, putem face o reclamatie la Protectia Consumatorului. Un lucru important pe care trebuie să-l avem în vedere atunci când ne expunem problema în scris este faptul că respectiva scrisoare trebuie redactată scurt si la obiect, căci prea multe detalii nu fac decât să îngreuneze textul si să distragă atentia de la adevărata problemă.
Reclamatia trebuie să contină toate elementele de identificare ale produsului sau serviciului. Orice informatie care se referă strict la produs poate avea o importantă, astfel încât putem nota inclusiv seria si modelul produsului. Cumpărătorul trebuie să specifice exact ce doreste, respectiv restituirea banilor, repararea produsului sau schimbarea acestuia. Pentru a putea fi rezolvată, plângerea trebuie să prezinte informatiile în mod corect. Înainte de a face o reclamatie nu trebuie să omitem să verificăm instructiunile de utilizare ale produsului, pentru a vedea dacă nu cumva o folsire neadecvată a dus la deteriorarea acestuia.

Fără vorbe de ocară în sesizări
De asemenea, reclamatia trebuie să includă întotdeauna datele de identificare ale nemultumitului, respectiv numele, adresa si numărul de telefon, pentru a putea fi contactat. Pe lângă reclamatie, e important să atasăm si copii ale tuturor documentelor referitoare la problema în cauză, dar în nici un caz originalele. Pe acestea, nemultumitul trebuie întotdeauna să le păstreze personal. Un lucru important pe care trebuie să-l avem în vedere atunci când întocmim o sesizare este faptul că impulsurile sarcastice sau acuzele aduse în termeni nepoliticosi nu ajută cu nimic în solutionarea problemei, ci, de cele mai multe ori, face dezagreabilă parcurgerea scrisorii.

Elena FURTUNĂ
Ziarul obiectiv


Med Elite



Ai ceva de comentat ?

Da o nota acestei stiri ( mai mare, mai buna ) :

1

2

3

4

5




ovisopa ( 12.03.2009 01:59 )
cei de la protectia consumatorului ce v-au indrumat sa faceti ?


  

Victor ( 29.09.2009 11:50 )
Vreau sa reclam Cablul U.P.C ca mi-a marit in mod abuziv contractul cu 18 Lei in plus!Contractul este incheiat pe 2 ani si nu au respectat contractul.Plata era de 20,20 Astept un raspuns Multumesc


  

adrian ( 02.10.2009 10:29 )
am cumparat un televizor si dupa cateva luni sa stricat /lam dus la garantii si acolo e de 2 luni si nu sa rezolvat nimic,ce sa fac?


  

Anonymous ( 05.10.2009 12:07 )
Buna ziua,
in urma cu 4 sapt am fost sunata de o reprezentata Colgate Palmolive si mi s-a spus ca am castigat un premiu ; de circa o sapt aceasta nu mai raspunde la tel sa imi spuna cum pot intra in posesia premiului ; cum ar trebui sa procedez?


  

ovisopa ( 05.10.2009 02:14 )
Daca nu ai participat la nici un concurs, sigur a fost o teapa, iar cei care incercau sa te prosteasca probabil schimba cartele foarte des.

Iar in caz ca ai participat la un concurs organizat de Colgate, atunci incearca sa suni la telefonul 0800 070 027 sau intra pe www.colgate.ro


  

nico ( 05.10.2009 08:57 )
la restaurant esaun din otopeni sa nu mergeti niciodata sa mancati pentru ca toate produsele sunt vechi,si se prepara in conditii foarte mizerabile,mai ales la nunti si parastase,totul este vechi.puteti intreba pe oricine din otopeni.aveti grija de sanatatea voastra,brutaria este la fel de mizerabila,gasesti soricei peste tot,


  

oli ( 06.10.2009 01:42 )
Mesajul meu este ca in romania toata lumea isi bate joc si trebuie sa ai nervi de fier.In comuna la noi se baga canalizarile,iar firma care lucreaza pretinde sa le dea fiecare suma de 30 ron plus o bere la 2L.Dupa ce le faci acest favor constati ca iti fac canalizarea praf,iar cand te duci sa le spui iti raspund ca nu au lucrat ei.Si asa ramai si cu bani dati si cu canalu praf.Asta este Romania noastra


  

COSTEA LAURENTIU ( 16.10.2009 04:42 )
IN DATA DE 5.08.09 M-AM CABLAT LA RDS RCS IAR IN DATA DE 10.08.09 EI FARA SA ANUNTE PE CINEVA AU PRELUAT FIRMA DE CABLU UNDE EU MAI AVEAM IN CONTRACT LUNA AUGUST SI LUNA SEPTEMBRIE GRATUIT DAT.UNEI OFERTE.MIE IN CONTINUARE MI SA FACTURAT CHIAR DACA IN DATA DE 14.09.09 AM FACUT REZILIEREA DE LA INJOY AUGUST,SEPTEMBRIE,OCTOMBRIE.I-AM TOT SUNAT AM FOST LA SEDIUL DIN MEDGIDIA,CONSTANTA SI MI SA SPUS SA ASTEP T DAR CAT?CA A MAI TRECUT O LUNA.AM FACTURA ACUM FARA NOV.234 LEI PE TREI LUNI.CONTACT ME:0766215161


  

Luca ( 26.10.2009 02:24 )
Rferitor la parcarilor autobuzelor particulare ma deranjeaza parcheaza in fata porti ,in fata garajului ,zgomotul lor ,fumul etc.Am fost in audenta la primar ,am facut scris la primar dar degeaba aeiasi problema.daca tot nu se rezolva voi merge la Bucuresti si sigur se va rezolva.


  

Anonymous ( 26.10.2009 03:28 )
am o rata in euro la bcr.cand am fost luna trecuta sa achi am fost intrebat daca sunt titular de imprumut si sa dovedesc altfel trebuie sa platesc un comision de 3 euro pentru a achitarea ratei lunare .ma intreb daca doamne fereste sunt pe pat de spital si merge o pers. din famile sa achite trebuie sa platesc acei 3 euro ? nu este strigator la cer sa se perceapa asa un comision pentru a-ti lua banii?m-am interesat si la alte banci daca este la fel si nici nu s-a auzit de asa ceva .este cea mai josnica banca ,rusine


  

mocanu-suciu donald ( 14.11.2009 09:08 )
cu parere de rau dar acea institutie numita bascalios protectia consumatorului, este de fapt protectia agentului economic sau a comerciantului. la toate reclamatiile facute de mine, ori s/a dat un raspuns evaziv si interpretabil, nemotivat in fapt si in drept, ori firma reclamata a primit doar un avertisment cu toate ca nu era la prima abatere.cititi articolele legate de aceasta protectie a comerciantului din ziarul justitiarul de sibiu...acolo se explica in detaliu cum functioneaza acest sistem...cat despre domnul axinte, nu axente dupa modul de solutionare, pot sa va certific ca i-au trebuit 30 de zile sa caute un motiv de a scoate basma curata pe cei de la ORange. mai avem si niste filmulete care cad greu pe spatele protectiei fiind incriminatorii.in rest daca vreti sa fiti obiectivi, contactati-ma si va voi pune la dispozitie materiale care pot creea o revolutie in sibiu cu privire la conducerea si administratia locala si nu numai


  

Anonymous ( 20.11.2009 08:30 )
reclam compania rds-rcs suceava pentru nerespectarea contractului. nu am semnal tv de 48 de ore, in conditiile in care factura este achitata la zi si nimeni din call center nu imi poate oferi un termen in care se remediaza problema: de 48 de ore aud doar: "in cel mai scurt timp posibil". in schimb sunt trimis de doua ori la sediu, verificari si mi se confirma intocmirea unor sesizari. si toate astea pe banii mei!!!!!! rezolvati urgent problemele, va rog!!!! deja este bataie de joc!!!!!!!!


  

Niculae Cosmin ( 03.12.2009 09:42 )
Ma numesc Niculae Cosmin, elev in clasa a IX-a din Colegiul Tehnic Petru Maior. La mine in scoala la magazin se face bijnita. Preturi foarte mari la produse ieftine.Va rog sa ma ajutati pe mine si pe restul copiilor inselati .Adresa liceului este Bulevardul Timisoara nr 6 sector 6 Bucuresti.Va multumesc.


  

cristian ( 14.12.2009 11:52 )
AM UN PARINTE CU UN CREDIT PE 10 ANI LA BANCPOST SI LUNA DE LUNA CRESTE DOBANDA,REFINANTARE NU AU VRUT SA I FACA,DOBANDA FIXA NICI ATAT,CU CINE POT LUA LEGATURA SA TRANSMIT ACEASTA PROBLEMA.VA MULTUMESC ANTICIAPAT.


  

iulian ( 21.12.2009 07:17 )
este o nesimtire totala din partea autoritatilor publice cu privire la furnizarea gazu lui la iasi pe str musatini


  

mih ( 21.12.2009 07:26 )
dle primar ce faceti cu angajatii? de la e//-on gaz au luat premii de craciun si noi stan in frig
dau vina pe fata morgana dar cine lea dat lor autoriz sa puna tevii de polietilena?si cine a luat cascavalu ptru lucrarile astea noi suferim si voi va distrati eu am 9 grade in casa st curios kate grade are la vila lui dn sef de la e_on
va fi o revolutiea a gazului ? ce nepot a avut castigata lucrarea in zona alex cel bun?nu se poate asa ceva d.lor deputaii????/in iasi ca in evu mediu???


  

Maria ( 29.12.2009 07:30 )
Unde fac reclamatie ca factura de enel imi vine foarte tarziu dupa data scadenta


  

Anonymous ( 11.01.2010 01:49 )
Sant curios cat cascaval a luat primarul din com. Biertan jud.Sibiu,ptr.nisipul decontat la canalizare si din care nu s-a pus nici un metru cub ?


  

Anonymous ( 15.01.2010 08:04 )
la o.p.c


  

stefan ( 21.01.2010 07:40 )
in medias in cartierul vitrometan este un chiosc non stop care vinde tigari si alcool minorilor.Multi minori vin si cumpara tigari la bucata.Un copil de 13 ani se poate f usor apuca de fumat.


  

lavinia ( 27.01.2010 05:38 )
Buna ziua.Am cumparat un produs pe internet,www.evarietate.ro,am ales varianta colet postal ,am platit 125 lei pretul produsului plus 10 lei cel de trimitere(posta),si mi-a ajuns in stare foarte deteriorata ,uzata si taiata.Produsul l-am returnat pe cheltuiala mea,intelegerea mea cu firma fiind sa-mi trimita alt produs in stare perfecta,si dupa 2 saptamani iar ma duc la posta, teoretic dupa cel nou,sa achit iar 8,5 lei taxa de ridicare acelasi pachet care l-am mai trimis o data.Firma nici macar n-a ridicat coletul ,desi au spus c-au facut-o,si dupa 10 zile ce-a stat la posta mi l-au returnat pe acelasi.Nemultumirea mea e ca am platit de 2 ori 8.5 lei pentru greseala lor produsul e in aceeasi stare deplorabila si ma mai si poarta pe drumuri si telefoane pe cheltuiala mea.Multumesc anticipat


  

nicoleta ( 08.02.2010 02:20 )
Daca mi se strica robinetul din canal cine trebuie sa vina sa inchida apa sau sa schimbe robinetul{proprietarul casei sau cei de la apa?}Am sunat de mai multe ori la Directia Apa Canal Pascani,Str.Moldovei, Nr.33si mi sa spus ca vine sa repare,dar nu au venit,am insistat sa sun si mi sa vorbit foarte urat.Pana la urma a venit cineva foarte nervos care nu a facut ce trebuia,sa schimbe robinetul,doar la strans cu clestele,cu pretextul ca nu este treaba lui sa faca asa ceva.Nu stiu cat este de corect sa te duci sa vorbesti urat din moment ce asta este meseria ta.Mama este o persoana batrana si bolnava si nu poate mereu sa se duca sa le zica sa vina,mai bine zis sa-i roage sa vina sa rezolve ce le apartine.Ii rog pe domni de la o.p.c.sa-mi dea un raspuns la acest caz.multumesc.


  

Anonymous ( 12.02.2010 02:18 )
as vrea sa fac o reclamtie si talmaciu se vinde tigari la negru in piata din talamciu la domnul gicu dar daca mergeti sa mergeti sa spuneti ca cumparati sa nu se prinda


  

Anonymous ( 16.02.2010 06:26 )
As avea si eu o intrebare de unde pot sa fac si eu rost de un numar de la protectia consumatorului in legatura cu rezolvarea unei probleme de la cosmote..?


  

avram emil ( 24.02.2010 01:09 )
eu stau pe o strada, SECERATOARELOR nr 54, in colt de strada sta o familie de romii,nu au poarta si sunt o gramada de chini, eu am 3 copii si mie frica sai las sa mearga pe acolo, nu am ce face si merg cu ei cand sant liber, dar cand sant la lucru ce fac????..va rog sa faceti ceva an aceasta privinta. am facut toti vecini de pe strada o plangere de anul trecut dar NIMIC nici un rezultat,, de ce???/


  

Anonymous ( 26.02.2010 03:52 )
Buna ziua! tin sa fac o reclamatie....in orasul Bucuresti pe langa Parcul Izvor,mai precis pe langa Teatrul Bulandra ,la Fast Food''La izvor'' se vinde produse in conditii jalnice pot sa spun deoarece angajati nu au nici vestiar unde sa se schimbe(acolo unde se schimba se face mancarea)aceasta informatie o am de la o fosta angajata.De asemenea patronul mai are un magazin pe colt de incaltaminte unde nici macar nu are casa de marcat avand magazinul deschis de vreo 3 ani buni. Va dati seama daca la magazinul de incaltaminte nu are casa de marcat , la Fast Food nici macar nu bate bonuri. In ce tara traim incat pe uni ii amendeaza la o mica greseala iar pe alti care nici macar nu au toate actele in regula nu le fac nimic. Va rog sa rezolvati aceasta problema deoarece nu mi se pare corect ceea ce fac si sper sa nu le bage bani sau ceva de mancare celor de la OPC deoarece in tara noastra totul este posibil. Va multumesc anticipat.


  

Anonymous ( 26.02.2010 04:14 )
va multumim ca ati facut acest site in care noi consumatori sa ne spunem nemultumirile.....sper ca ele sa fie citite de cei de la OPC si ca problemele noastre cu care ne confruntam in fiecare zi sa fie rezolvate......o zi buna si va multumim


  

Anonymous ( 26.02.2010 04:25 )
am intrat din intamplare pe acest site si am vazut ce nemultumiri au multi dintre noi ......voi chiar credeti ca dc va puneti aici ceea ce va deranjeaza se si rezolva ceva......pt ca cei de la OPC sunt mana in mana cu patroni....in loc sa se duca direct la locul faptei dp ce au o sesizare, le da telefon inainte patronilor ca sa nui gaseasca cu nimic......cei care mai rezolva ceva in tara noastra mai sunt cei de la televiziune care se mai duc cu camere ascunse si pe neasteptate.......ca OPC ia mereu spaga......asta este parerea mea......


  

andreea ( 26.02.2010 04:32 )
eu cred ca se va rezolva problemele noastre,pt ca suntem consumatori toti in tara asta, si nu cred ca cineva ar vrea sa manance ceva expirat,alterat etc si sasi cumpere imbracaminte si incaltaminte fara sa aibe o garantie la acest produs sau macar un bon de casa (iar dp 2 zile sa le arunci). Cei de la OPC sunt oameni ca si noi ,deci sunt si ei consumatori la randul lor:):):)


  

avram emil ( 01.03.2010 09:36 )
unde pot sa fac o reclamatie privind caine vagabonti care ai are niste oameni care nui incide si ai lasa afara pe strada si la copii le este frica de ei?????


  

Anonymous ( 03.03.2010 10:53 )
daca oameni lucreaza in Somaj Tehnic ce trebuie facut?


  

Anonymous ( 06.03.2010 09:49 )
am incheiat un contract cu rcs rds care nu-l respecta .problema este netul.
contractul este facut pentru viteza de 3mb dar am decat 1 mb si factura o
platesc pentru 3 mb. problema asta dureaza de 2 ani. ce ar trebui sa fac.
sa ai dau in ju decata.sau sa-i reclam la opc.
astept raspuns.


  

Anonymous ( 11.03.2010 02:31 )
buna ziua, domnule ovisopa nu va suparati dar sunteti de la OPC ca vad ca ati rasp la cateva intrebari....dc da , de ce nu rasp la toate.....oare chiar se tine cont de ce se scrie aici.......oare se duce careva sa rezolve problemele noastre......sau este un site de publicitate.........va rog sa-mi rasp si mie cineva......multumesc.......


  

andreea ( 11.03.2010 02:36 )
cum putem sa facem o reclamatie fara ca cel pe care il reclamam sa nu stie cine ia facut sesizarea,va rog nu ocoliti intrebarea mea ,mersi


  

Anonymous ( 16.04.2010 11:02 )
AM FOST ANGAJATA LA O FIRMA DIN CLUJ-NAPOCA,AM PREDAT CARTEA DE MUNCA,SI NU MAI VOR SA MI-L DEA,UMBLU DE 2 LUNI DUPA EL,PTR CA SE SPUNE CA ESTE LA CONTABILITATE,SI NU POT SA IAU LEGATURA CU RESPECTIVA PERSOANA
INTREBAREA MEA CE AM DE FACUT,CA SA OBTIN CARTEA DE MUNCA....mm


  

Anonymous ( 17.04.2010 11:22 )
cei de la TBI CREDIT sunt niste nesimtiti i-ti suna familia si o ameninta cu confiscarea masini sau a locuintei pt rezilierea contr de 5000 ron pt o restanta de 400 sau cu puscaria pt frauda bancara astia te baga in spital sau mai rau doamne fereste nu cred ca este normal sa faca astfel de amenintari in loc sa se ajunga la o intelegere va rogsa luati masuri ca de aceea vedem la stirii ca s-a spanzurat pt ca avea datorii la banci sau asa se vrea sa scada populatia si cei care trebuia platiti de stat este o solutie si asta


  

dumitrascu victor ( 19.04.2010 05:58 )
am cumparat din magazinul kaufland si din magazinul real baterii la set de 4 bucati cum am ajuns in masina am pus bateriile in aparatul foto am dat drumul aparatului dar acesta ma atentioneaza ca trebuie sa schim bateriile ca nu au curent in ele ma intorc in magazin la informatii cer sa vorbesc cu cineva vine acel cineva la mine si imi spune ca acele baterii sint numai pentru radio sau ceas am intrebat unde scrie acest lucru dar angajatul magazinului kaufland a dat din umeri si a sustinut teoria cu ceasul le am spus ca voi merge la protectia consumatorului si atunci a plecat si a zis ca putem merge.acel gen de baterii lam mai cumparat si alte dati si lam folosit tot la aparatu foto si au functionat.pana la urma nu e vorba de pretul lor e vorba de faptu ca nu merg si ca le comercializeaza asa.leam explicat sefilor de departament din kaufland sibiu ca am mai cumparat acel stil de baterii si au functionat dar au inceput s tipe si sa ne spuna ca nu sunt bune pentru aparate foto.nu mi se pare normal si de aceea am apelat la dumneavoastra.sper sa primesc un raspuns de la dumneavoastra cat de curand.


  

popescu ( 21.04.2010 10:31 )
popescu: Buna ziua!Ma numesc Popescu Angela si locuiesc in Bucuresti si am si eu o problema vreau sa stiu cum este posibil ca atunci cand cumpar ceva sa nu mi se dea bon fiscal atata timp cat eu dau niste bani pe un produs ,am cumparat niste pateuri de la o patiserie de langa magazinul TITAN din Bucuresti si erau foarte vechii iar cand m-am dus cu ele inapoi mi sa spus ca nu le-am luat de acolo ,cum este posibil sa vinzi unui copil asemenea produse si sa nu dai nici bon fiscal sau sa returnezi banii inapoi?Va rog ,faceti ceva pentru copii nostri care au nevoie de protectie .Este o patiserie langa magazinul Titan ,este la restaorantul PREATORIA,doar atat stiu pentru ca am intrebat cum se numeste firma si nu mi sa spus ..Va multumesc si sper sa luati masuri. (Wed 21 Apr 2010 09:16)


  

nicu ( 07.06.2010 03:09 )
salut! sunt navetist(pe autobuz) si nu mai suport! in fiecare dimineatza si dupa amiaza trebuie sa suport caldura.. inghesuiala si nesimtirea soferului. nu sunt singurul care s-a saturat mai multi abonati ai aceleiasi firme si vrem sa facem ceva! imi puteti da niste sfaturi? multumesc


  

nicu ( 07.06.2010 03:15 )
am uitat sa precizez ca firma se numeste NICK TOURING si este pe traseul Fetesti-Cegani-Bordusani. multumesc.


  

alexandru ( 16.06.2010 01:44 )
Buna ziua,va rog faceti un control la minimarket EXPERT CONFORT FAB din 13 septembrie nr 113 unde se plimba in voie un sau mai multi soricei,de la caldura toate produsele sunt topite iar daca am intrbat care este adaosul ptr ca nu il au afisat patronul mi-a raspuns ca nu trebuie sa imi dea el mie socoteala iar angajatele lor lucreaza la negru iar dupa 5-6 luni le da afara sper sa se rezolve aceasta reclamatii


  

Anonymous ( 16.06.2010 02:40 )
Pe str lunga nr 9 in Sibiu la sala de aerobic nu se elibereaza bonuri fiscale.Am fost in mai anul acesta sa mi fac abonament la antrenorul numit -- Lucian -- si nu am primit bon fical, de fapt nimeni NU PRIMESTE BON fiscal pentru abonamentele platite.


  

Anonymous ( 18.06.2010 04:54 )
vreau sa fac o sesizare catre cineva anume alua o masura contra unui site, ce a luat 3 euro pt un cont, pozele fiind validate de catre admin si peste putin timp mi-a fost sters contul, adik dupa 3 zile


  

Anonymous ( 18.06.2010 04:58 )
acel site care profita de banii userilor ce-si fac cont acolo se numeste simpatie.ro,oare nu se poate face nimic? a opri si hotia virtuala?e de neimaginat o astfel de hotie, dai 3 euro ca sa poti sa-ti faci cont pe urma iti cere sa-ti validezi pozele si peste 3 zile iti sterg contul, daca vrei sa mai intri pe acel site tre sa dai iar 3 euro pe alt cont, de pui poza cu tine la acel cont nou, ti-l sterge iar daca vede ca revii pe site chiar daca ai dat 3 euro iar pe alt cont, sterg contul fara un motiv lasat anume, vreau si eu o lamurire, va multumesc


  

stefancris1 ( 14.08.2010 03:48 )
buna este prima data ca apelez la opc dar anca nu stiu cu cine vorbesc acum si nici nu cred sa se rezolve ceva.am fost angajat la firma minzat prod srl pe perioada 28 aprilie 5 mai ca macelar dar cu lucru in germania la angajare mi sa spus ca nu e firma de turism ca trebuie sa lucri nu sa pleci acasa ,bine eu am inteles am ajuns in germania cu transport gratuit totul in ordine am anceput lucrul de cu ziua de luni si am lucrat 5 zile si dupa in timpul lucrului sefu de banda fara motiv a zis ca sa parasesc locul de munca sa l astept afara zis si facut cand a estit a zis ca trebuie sa plec acasa ca ei o sa schimbe oameni cu oameni mai profesionisti asta e ce sa fac dar am zis sa mi dea bani pe zilele ce am lucrat dar ei au zis ca nu pot acolo ca o sa iau bani in romania deci drumul lam platit eu inapoi pe drum am auzit de la ceilanti colegi ca seful de banda te mai tinea la munca doar daca ai dadeai mita nu mai stiu cum il cheama doar GHIURI atata stiu de persoana care lua mita > Mai departe in romania la poplaca sibiu la firma manzat prod srl contabila adriana a zis ca nu stie nimic de bani si ca cei din germania nu au trimis nimic deci eu am facut turism fara sa vreau???? sau o sa fiu platit nu de alceva dar eu asi fi lucrat nu am plecat de buna voie VA ROG macar un raspuns


  

maria ( 01.09.2010 10:20 )
as dori sa spun toti romanilor sa se fereasca de firma atlasdib sibiu de oarece sunt pe o mina cu alba neagra si jefuiesc oameni din tara la intorcerea din strainarie asa cum sa intimplat si in data de 29 august cins tote autocarele au avut probleme si nimenea din soferi nau sunat o plitie
noi am fotl atacati in franta alti in italia si pe rind tote au merita sa le cerem bani inapoi la ce spaima am tras sunt niste nenorociti incompetenti care ne iau bani pe bilete si pe asigurari
si nusi fac treaba neau adus din spania de la 48 de grade cu clima si cu 10grade de bataie de joc cu tote rugamintile nostre nu ne auzeau ar merita dati afara sau umplut de bani si sunt nesimtiti
eu am fost in autocarul cu nr.27 33ccx sp si am filmat tot ce sa intimplat si o sa dam pe internet in tota europa sa se afle cum se comporta soferi si ce se intimpla pe aceste autocare
se pare ca sau umplut de bani desi bat joc de oameni si nu coloboreaza cu ei tot drumul cel fac plus ca opresc in locuri forte intunecose, ne supravegheate de camere de luat vederi asta de inteles ca sunt pe o mina cu alba negra
saraci romini care au muncit greu dincolo si li sau luat miii de euro
frumos din partea firmei atlasiv ca au ajuns niste jefiutori contra rominilor de parca ei nu sunt tot romini
rusine directorulii care nul intereseaza de ce se intimpla in firma lui si si angajat ciobani ce nu stiu sa colaboreze nu soferi copetenti firmei


  

cata ( 06.09.2010 10:31 )
ce pot face daca am un laptop cumparat de la ultrapro computers si acestia au dat faliment.ce se va intampla cu garantia laptopului ?


  

ovisopa ( 07.09.2010 12:57 )
Incerca sa contactezi reprezetanta din romania a producatorului (HP, Toshiba, Fujitsu Siemens, Acer.. sau ce marca o fi laptopul)


  

Geo ( 14.09.2010 12:23 )
am si eu aceeasi problema ca si dna Mihaela,tot o vecina care tine pisici si odata cu ele si gandaci, este o mizerie si un miros de nedescris, ce se poate face in cazul acesta??


  

miha ( 17.09.2010 12:16 )
am solicitat prin telefon bancii BancPost ,unde am un credit personal,sa-mi elibereze actul aditional conform OUG 50/2010 si sa mi-l trimita pe e-mail pt a-l studia inainte de a-l semna.Intai mi s-a spus ca se lucreaza la acest act pt fiecare client si vom fi anuntati la data scadenta, adica 19 sept 2010. Azi, 17 sept ,fiind ultima zi, am sunat iar si am solicitat acest act aditional. Mi s-a raspuns ca BancPost nu elibereaza acest act aditonal pt creditele personale si ca se va aplica oricum ordonanta, chiar daca noi il primim sau nu, dac il semnam sau nu.
La Raiffeissen mi l-au trimis pe e-amail, dar in contractul initial nu apare nicaieri cuvantul marja, iar in actul aditional apare o marja enorma...de 9,50.Brd-ul a spus ca-mi trimite actul pe e-mail, dupa ce prin sms m-au facut sa ma invoiesc de la serviciu sa merg la ei la banca si sa-mi spuna ca nu e gata, ca il trimit la data scadenta si ca oricum dupa data de 19 sept se aplica oricum la toti clientii.
cine pune la punct bancile? am inteles ca e obligatoriu sa elibereze acest act aditional , conform OUG 50 dar BancPost incalca flagrant legea...Sunt bancile mai presus de orice lege sau de orice institutie in tara asta????xxxx


  

florin ( 25.09.2010 05:48 )
Am cumparat de la magazinul rek electroniks din orasul oltenita un sistem audio.la o luna dupa ce l-am luat s-a ars transformatoru j una din boxe.am fostcu ea la reparat si mi-a zis ca se rezolva doar cu transformatoru ca boxa nu are,nu inteleg cum ditamai firma sa nu aiba.am inteles nu are boxa mi-a facut transformatoru am luat sistemu acasa dupa care am vazut in certificatu de garantie ca trecuse pe el ca mi-a reparat si boxa.knd iam intrebat nu a mai zis nimic.la doua saptamani iar s-a stricat am duso din nou,mi-a facuto am venit acasa si la 20 de minute s-a stricat iar.am sunat la magazin si a zis ca pe ei nu ii intereseaza ca ei doar le vinde.ca sa nu mai spun ca mi-a cerut si bani,fiind produsul in garantie.va rog ajutati-ma


  

Anonymous ( 26.09.2010 09:12 )
Vreau sa reclam Cablul U.P.C ca mi-a marit in mod abuziv contractul cu 18 Lei in plus!Contractul este incheiat pe 2 ani si nu au respectat contractul.Plata era de 20,20 Astept un raspuns Multumesc


  

Anonymous ( 27.10.2010 08:57 )
nustiu dar mergi la opc


  

anakonda ( 28.10.2010 02:51 )
in busteni jud.ph,la toate chioscurile de ziare se vind revistele pentru copii"pe sub mana" si pentru un pret mai mare fara bon de casa.iar la chioscul caliope dna.negutescu mirela(vanzatoare)face abonari adhoc la reviste si ziare,aducand injurii clientilor.cu o revita in mana nu am putut s o cumpar deoarece nu am dat ciubuc,cu toate ca eram primul client cand se descarca marfa.raspuns;nu avem revista sa terminat.la fel sa intamplat si la celelalte chioscuri din busteni,sinaia,azuga...etc.amurmarit masina de marfa prin aceste locatii si nu am putut cumpara nimic.acelasi raspuns plus jignirile de rigoare di partea angajatelor caliope.ori sant surori,ori asa prevede fisa postului caliope.am trei ani de cautari reviste pentru copil....va multumesc pentru intelegere anakonda


  

skate ( 04.11.2010 11:23 )
Vreau sa reclam Cablul U.P.C ca mi-a marit in mod abuziv contractul cu 18 Lei in plus!Contractul este incheiat pe 2 ani si nu au respectat contractul.Plata era de 20,20 Astept un raspuns Multumesc


  

skate ( 04.11.2010 11:27 )
eu zic sa te duci la opc si spunei ce sa intamplat sunt convins ca cineva te va ajuta ;) si daca ii gaseste pe vinovati daiin judecata :))


  

Anonymous ( 08.11.2010 03:38 )
Buna ziua! Va intreb si eu daca fabrica S.C. LICA- VICTORIA S.R.L. Sibiu, are autorizatie de functionare?
As ruga sa se ia masuri deoarece acelea nu sunt conditii de lucru!!! Mizerie peste tot!!! Nu se poate asa ceva...sobolani care umbla peste cremele de napolitane!!!!....pasari care intra in sectie si fac mizerie..nimeni nu curata!!!..se lucreaza peste!!! Tavile pentru turta dulce sunt infecte, mizerie pe jos, peste tot, geamuri sparte!!! Va rog sa luati masuri!!!


  

Anonymous ( 11.11.2010 11:59 )
am fost ieri in magazinul billa din braila si am vrut sa cumpar o sticla de bera cozia si un angajat mai in virsta mi-a dat 2 sticle dar una nu avea eticheta si mi-a spus sa o scanez pe cea cu eticheta si sa o cumpar pe cea care nu avea.si mi-a mai oferit o sticla de suc cu termen mai mic dar care avea atasat de ea o gentuta coca cola


  

adrian ( 21.11.2010 03:38 )
in ce conditii pot reclama o societate de asigurare?


  

Ionut ( 25.11.2010 04:56 )
Am lucrat in Bucuresti la Aeroportul Otopeni cu o firma din Gorj care ne a promis ca ne baga cartea de munca si azi nu numai ca ne a dat afara dar nu ne a dat nici bani completi.Ce trebuie sa fac in cazul acesta?
Astept un raspuns.multumesc


  

marcel ( 29.01.2011 05:14 )
am cumparet un PC.din media galaxy pe data de 24.12.2010 si dupa doua zile na mai mers,,,l-au dus inapoi pe d.... au trecut aceste 15 zile lucratoare si tot nu e gata,,,,,ce sa fac????????????


      

Cody Salagean ( 09.02.2011 10:07 )
Inca o perla a celor de la FLANCO. au anuntat in pliantele lor o oferta la plita si cuptor incorporat HANSA. Dimineata m-am dus sa cumpar.In pliant celebra fraza" in limita stocului disponibil". ei bine surpriza. Pe stoc nu aveau cuptoarele. Cum se poate asa ceva?
Cum este posibil sa vinzi ceva care nici macar nu il ai?
astept insa cuminte sa ma sune un angajatt de-al lor cind va veni un cuptor sa iau pachetul complet. Stiti pina cind? Pina probabil va expira promotia!!!!!!!!!!
Atunci sa cumperi cel care afacut inca o promotie JOSNICA SI MINCINOASA


      

Anonymous ( 25.03.2011 08:23 )
urgent controlati alimentara din colonia stizo cernavoda jud constanta astepta va multumesc


      

Anonymous ( 21.04.2011 10:11 )
eu lucrez de 4 luni la o firma de marochinarie din SB si acum ma aflu in concediu medical pt pneumonie.Mi s-a spus ca concediul nu se plateste pt ca nu am suficienta vechime.Azi trebuia sa iau avansul dar mie nu mi s-au virat banii in cont deoarece ,,le e frica ca nu mai merg la lucru,,.Am 4 copii si taxe de achitat.Ce pot face??


      

Florin ( 18.07.2011 11:57 )
pai eu sunt un bou si fraier


      

Anonymous ( 01.08.2011 09:30 )
vreau sa stiu daca este posibil ca intro fosta bucatarie de vara sa functioneze un magazin mixt in carre se vand bauturi alcoolice fara timbru si tigari de contrabanda pe langa toate astea proprietarul magazinului mai vinde si produse alimentare si bauturi spirtoase facute de dumnealui asta se intampla in com.Santa mare judetul botosani


      

Anonymous ( 23.10.2011 05:43 )
nu


      

Anonymous ( 28.11.2011 08:09 )
pai eu sug p**a
sau
eu sug pula


      

URDEA MARIA GABRIELA ( 18.01.2012 11:06 )
BUNA ZIUA
Am un contract cu RDS RCS NR.CONTRACT8430205PE NUMELE URDEA MIRCEA FAPT CARE FACE CA DE TREI SAPTAMANI NU MAI FUNCTIONEAZA NICI INTERNETUL NICI CABLUL. AM FACUT SESIZARI TELEFONICE IN FIECARE ZI,AM FOST SI LA SEDIUL SI AMANUNTAT SI NU SE REZOLVA NIMIC.VA ROG DACA MA PUTETI AJUTA CAT MAI REPEDE !
VA MULTUMESC


      

marka ( 11.02.2012 03:56 )
salut am si eu o problema frecventez seara de seara un local la mine in zona bineinteles pe frigu asta nu pot sa ma duc in alta parte fiind singurul local din zona mea ieri seara 10,02,2012 fiind in acest pub cu amici ospatarita vine si ne spune ultima comanda mai cerem cate o bere si ne aduce nota o achitam si pe un ton foarte deranjant un ton nervos si direct ne spune in 10 minute sa terminati ca inchidem nu e prima oara cand se intampla o faza de gen sii ii spun ce faci ma obligi sa dau berea peste cap si-mi spune tot la fel de recalcitranta sa termin in 10 min berea sau sa plecam acum nu era patronul ei ca sa-i spun ca s-a mai intamplat odata doar ca atunci ii spusesem patronului si acesta mi-a spus cand terminam faza ca daca imi dai ultima comanda normal ca o sa plec cat sa trag de o bere dar nu ma grabi pana mea si atunci ii spusesem patronului si el face e s-a exprimat gresit intelegeo si pe ea ca alearga de azi dimineata prin bar eu pot intelege dar pana mea s-a umplut paharu aseara ma luasera nervi oricum spaga nu mai vede asta e clar dar vreau sa va intreb daca am cui sa fac o reclamatie pt modu de comportare cu clientul multumesc


      

marka ( 11.02.2012 03:59 )
astept un sfat sau o parere va multumesc ma-ta


      

mitroiu victor ( 12.04.2012 10:49 )
Va rog sa-m- spuneti daca este legal din partea EON-Gaz sa factureze suma de 29 lei /arzator doar pentru o simpla verificare cu un aparat pe care il plimba 30 secunde deasupra robinetului de gaz.Nu ofera niciun fel de servecii in schimbul acestor sume.Subsemnatul am 7 arzatoare,casa fiind veche si incalzirea se face cu sobe.Am platit aproape 200 roni.Ce face in asemenea situatie un pensionar care primeste cateva sute de lei pensie pe luna,Cu respect.Prof.V.M.


      

elena ( 18.08.2012 11:06 )
o tara de cacat pestele se impute mai intai de la cap si probabil coada este ultima care se st
rica sugeti pula


      

elena ( 18.08.2012 11:20 )
vreau sa le transmit celor de la biostar mara firma producatoare de acetona un mesaj ;cum poata ei sa creada ca cineva o sa devina cobaiul lor folosindule produsele incuzand creme pt par si alte produse cand ei nu sunt instare sa intoduca pe piata nici macar o acetona buna cum e posibil sa folosesti o sticluta de acetona sa iti stegi o pedichiura sa mai dai si 5 lei pe ea?eu le le recomand sa devina proprii lor cobai sa le testeze pe ei sa vada daca le place si apoi sa le introduca piata .


      

Mariana ( 02.10.2012 04:24 )
Buna ziua. Am cumparat de la Billa din Medias o punga de peste Macrou congelat, acasa am avut surpriza sa constat la decongelarea pestelui k era tot stricat, se ducea pielea de pe el, iti intra degetele prin el, nu puteai nici sa il speli, mucegait, in arice caz nu imi permit sa arunc bani, aproape 20 lei. rog protectia consumatorului sa ii verifice si sa ia masuri. Sa le fie rusine !


      

tatarcan robert ( 12.10.2012 01:22 )
sarut mana ,am si eu o rugaminte imi este frica sa vin sa imi dau identitatea dar daca e nevoie vin ,vizita-ti putin frizeria de pe bulevardul mihai viteazul ,salon iulia,in spatele cramelor recas,acei tineri nu dau bonuri fiscale niciodata,apoi tin un caine in salon permanent ,frizerul vorbeste foarte urat cu clientii,curentul il fura a pus nu stiu ce plastic la contor sa nu merarga,am dovezi clare si sigure,nu sterilizeaza niciodata ustensilele si nici lama de barbierit nu o schimba tot timpul va rog sa mergeti sa ii testati,daca este nevoie voi face reclamatii mai departe daca nu se ia nici o masura multumesc anticipat


      

Khristian ( 26.10.2012 06:30 )
Doresc sa stiu daca pot returna un produs pe care l-am cumparat pe data de 19 07 12si nu l-am folosit este asa cum l-am cumparat detin factura si certificatul de garantie este vorba de o centrala termica


      

Negriloiu Cristina ( 13.11.2012 05:40 )
am incercat asta am luat ssssssssaaaaaaapppppttttttttteeeeeee
si zice ca se pricepe in deastea
ei bine eu nu crred !!!!!!!!!!!!!!
ttttttttttttttttttttttuuuuuuuuuuuuuuu
eeeessssssssttttttttttttiiiiiiiiiiiii
uuuuuunnnnnnnnnnnnn
rrrrrrraaaaaaatttttaaaaaaaaaaaaaatttttt
ori tu ori eu
da
prima varianta


      

Anonymous ( 17.12.2012 09:37 )
am cumpara o de la magazinu brandusa din cisnadie .si nu merege asaura...si mam sdus inapoi si mia vb ura....si nu mia da nici bom..m la cumparare...si nici bani scz gresala dar nu imi merge bineinapoi .........aa ese la ei acum .va rog luai masuri.mulumescva rog scz gresala dar nu merge l;ierele oae asep rasp.m


      

bischin mihaiela ( 05.01.2013 04:41 )
fiica mea a calatorit cu firma pletl iar la intoarcere din germania nu i sa cantarit bagajul(nu depasea greutatea ) si desi pe site scrie ca are voie 70 kg 1 bagaj de mana i s a perceput 30 euro de catre soferi .este normal?


      

Anonymous ( 09.01.2013 05:17 )
InfoCons te informeaza: Cum poţi face o plângere eficientă
Pasul 1
Află care sunt drepturile tale în situația menționată. Dacă nu reușești să găsești informațiile care îţi sunt necesare, cere sprijinul unei asociații de consumatori.
Dacă problema este mai complexă, încearcă să pui totul pe hârtie, cât mai concis posibil – când s-a întâmplat, descrierea problemei pe scurt etc. Este bine ca totul să fie clar structurat și să nu te pierzi în detalii inutile.
Pasul 2
Fă o reclamație în scris către departamentul de relații cu clienții al comerciantului. Acesta nu are un termen limită pentru a răspunde cererii tale, așa că este bine să incluzi în solicitarea ta un termen maxim de răspuns cuprins între 15 și 30 de zile.
Așa cum s-a menționat la punctul 1, încercă să faci totul clar, structurat, fără să te pierzi în detalii inutile.
Scrie clar ceea ce pretinzi: scuze, despăgubiri, repararea/înlocuirea produsului, restituirea contravalorii etc.
La cerere, atașează copii ale tuturor documentelor relevante: bonuri și chitanțe fiscale, factura, certificat de garanție, contract, comenzi, instrucțiuni de folosire, reclame, corespondență purtată, dovezi de trimitere a corespondenței. Nu trimite niciodată originalele.
Prezintă-te de fiecare dată: nume, adresa, numar de telefon şi adresa de e-mail, alături de numărul de dosar la compania respectivă, daca este cazul.
Pasul 3
În cazul în care nu primești un răspuns sau răspunsul primit nu te mulțumește, adresează-te unei asociații pentru protecția consumatorilor pentru a afla ce trebuie să faci în continuare, sau autorităților cu atribuții în domeniu.
Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania - A.N.P.C.P.P.S.Romania - o9atitudine ! – InfoCons, unica organizatie din Romania cu drepturi depline in Consumers International, este o asociatie de consumatori neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, intemeiata pe principii democratice, ce apara drepturile consumatorilor.


      

Anonymous ( 17.04.2013 08:58 )
de ce la hasag jud sibiu vin doar cupoanele de somaj dar nu si bani va rog raspundeti se poate asa ceva...


      

csaby ( 03.07.2013 08:47 )
Buna an primul rand as dori sa fac o mica sesizare la servicile oferite an cadrul complexului de la ocnele sibiului privind un restaruc.Q consulting srl An cadrul carai am sant servit masa aseara pe la ora18:50 apai sa va tineti bine , corbe servite rece ,tacamurii murdare mesele nau fost sterse de ceva vreme .servicile oferite de asa zise osoataeite lasa de dorit din toate punctele de vedere,si an final am ajuns la bucatarie navem cuvinte pacat caci si acum se mai practica asemenea conditii va multumim


      

POPA adrian ( 05.08.2013 07:55 )
La Lidl Medias contrail de la casa unseala cu 100 grame


      

Anonymous ( 26.09.2013 09:27 )
lociesc la a.n.l.talmaciu si dupa o perioada de 3 ani mi se impune o plata la reteaua de canalizere ,este normal?(adica racordare desi sunt chirias).pe astia nui vede nimeni in ..........


      

Anonymous ( 02.11.2013 02:11 )
Ceaiul de macese de la firma NATURA SC.Bis-NIs Trading SRL contine de fapt acid citric si hibiscus sabdarifa.Gustul este groaznic si culoarea roz si aspect laptos


      

Mihu Cornelia ( 17.01.2014 04:08 )
Buna ziua! Sunt din Sibiu...Am un card euroline si am scos acum aproximativ 3 ani suma de 1400 de lei...am pus in fiecare luna minimul de plata care il spuneau ei..cu cat crestea suma tot mai mare era minimul de plata,pana am ajuns sa depasesc limita de credi aceea fiind de 2200...in momentul cand am depasit limita de credit au inceput prbl...ei puneau dobanzi de 5% si comision drpasire limita de credit..tin sa mentionez ca eu in fiecare luna am platit minimul acela de plata...la un moment dat anul trecut mai exact s-au adunat acolo 11200ron..inainte de pasti anul trecut am pus pe acest card apox.1500ron...iar in septembrie am mai depus 4500ron...tin sa mentionez ca eu minimul de plata il platesc acesta variaza in functie de suma...in momentul de fata dupa ce am pus acesti bani sau adunat 7700ron...Eu niciodata nu o sa scap de acest card deoarce ar trb sa pun undeva la 800ron pe luna ca sa nu mai imi creasca datoria...dar si daca depun acesti bani nu o sa imi scada din datoarie singurul benefiuciu este k raman la suma de 7700ron...Va rog din suflet sa ma ajutati sunt disperata ...Va multumesc frumos..O zi buna...


      

mariana durdun ( 28.01.2014 12:36 )
am cumparat o pereche de cizme de la top shop sibiu termen de garantie o lunala data de 05 dec 2013 iar la data de 21 ian 2014 s-au dezlipit.pot face reclamatie fiind depasit termenul de o luna?


      

Anonymous ( 13.02.2014 08:58 )
Buna ziua ma numesc Pal Niculaie si stau in Avrig jud Sibiu.Problema pe care o am este cu reteaua de apa din avrig,mai tot timpul cand tie lumea mai draga ori nu avem presiune la apa ori este oprita de tot fara sa fie cineva anuntat.De exemplu astazi 13-02-2014 la ora 05 dimineata si la ora 20 seara cand oameni pleaca la servici si seara cand sa faca dus,nu este apa,adica e mai rau decat cum era pe vremea lu ceausescu cand nu aveam apa calda.Va rugam sa luati masuri si sa se rezolve problema.Va multumesc


      

Anonymous ( 01.05.2014 06:30 )
Nu le mai plati nimik.cu riscul de a nu mai putea face niciodata un imprumut bancar.te vor baga la biroul de credit ca rau platnic dar nu vor recupera nimik.


      

Anonymous ( 20.08.2014 03:35 )
la societatea simon.srl din otopeni situatie e sub orice critica produse vechi betivi muste si tot tacamu bautura tigarile mancarea absolut toate puse intrun singur loc poate ia cineva masuri inpotriva acestor sarlatani


      

Alte stiri adaugate marti, 08 februarie 2005


Arhiva stirilor locale






Tur Virtual in Sibiu
Tur Virtual in Sibiu
( actualizat in 18 05 2010 08:39 )
Poze din Sibiu
Poze din Sibiu
( actualizat in 18 august 2014 )
Loading
Atractii turistice
Atractii turistice
( actualizat in 26 11 2012 09:17 )
Sibiu Video
( actualizat in 18 08 2014 05:39 )
Autostrada A1 / AERIAL VIDEO / Lotul 1 (km 0 - 24) Autostrada A1 / AERIAL / Lotul 4 - Viaduct SacelAutostrada A1 / Lotul 4 / Saliste - Sibiu / ON-ROADInaugurarea podurilor din Cartierul TineretuluiSibiu Rally Show 2013 Aerial VideoTargul de Craciun Sibiu 2013 / Aerial video by Ovidiu Sopa Muzeul in aer liber din Dumbrava Sibiului / Muzeul Astra / PREVIEWPiata Unirii din Sibiu - noaptea (Aerial video) Sibiu by night (preview) / Aerial Video
Evenimente in Sibiu
Evenimente in Sibiu
( actualizat in 21 august 2014 )
 

Like Us on Facebook Follow Us on Twitter