SIBIU HOME  |   CONTACT  |   SERVICII  |   WEB DESIGN  |   WEB HOSTING  |   DIGITAL PHOTOGRAPHY  |   SEO (SEARCH ENGINE OPTIMIZATION)  |   INTERNET CONSULTING

The Observer - Reportaj din Sibiu in stil Dracula

Discutii legate de proiectele pentru Sibiu Capitala Culturala Europeana 2007
PostPosted: 24.12.2006 09:02
The Observer, gazeta altminteri prestigioasa, a publicat azi un reportaj din Sibiu socant de neprofesionist.

Posts: 2
Joined: 22.12.2006 21:49
PostPosted: 08.04.2007 12:01
Sunt cameraman la Televiziunea Romana si imediat dupa acele articole care au aparut in Anglia, in The Sun, am fost la Londra pentru a ne lamuri care e de fapt parerea Britanicilor despre noi.Am fost placut surprinsi sa aflam ca de fapt Britanici chiar ii plac pe romani si sunt foarte multumiti sa lucreze cu ei in mai toate domeniile.Am discutat si cu cativa jurnalisti de la THE TIMES care au inceput sa rada cand le-am spus ca am venit sa vedem daca suntem priviti de ei chiar asa de rau.Acesta ne-a explicat ca la ei presa este impartita in doua: exista presa serioasa si exista presa de scandalEi sunt obligati de lege sa spuna ce fel de presa fac.Astfel oricine citeste THE SUN are retineri in a crede.Este un fel de ATAC sau un fel de ZIARUL... mai sunt cateva si la noi.Aceste ziare nu prezinta nicidecum perceptia maselor.Pot fi regasite in acele randuri frustrarile unui jurnalist si nimic mai mult.Trebuie sa filtram mai mult toate informatiile din presa si sa avem rezervele noastre in a le crede.Pana la urma si in Romania poti sa vezi o gramada de lucruri in presa si la televiziuni care nu au nici o legatura cu realitatea dar care se vand bine.
Oricum imi place sa cred ca si dupa acest an SIBIUL va ramane un oras la fel de frumos si de primitor.
Nu puneti la inima chiar tot ce scrie in niste fituici.Important e ca turistii care vin acest an la SIBIU sa ramana cu amintiri frumoase.
PA
User avatar
Posts: 1442
Joined: 23.11.2005 16:08
Location: Sibiu
PostPosted: 08.04.2007 12:47