Posted: 13.09.2010 12:09
ceva ma face sa cred ca ceva similar o sa vedem si la centura dupa inaugurare
Turnul Sfatului wrote:Cu mai bine de o luna inainte ca o portiune de 80 de metri de la capatul pistei Aeroportul Sibiu sa o ia la vale, autoritatile judetene erau sesizate asupra iminentei unei astfel de situatii. Iarba necosita a impiedicat, insa, un studiu mai amanuntit. Acestea stau scrise in documentele oficiale transmise ziarului Turnul Sfatului, documente din care rezulta ca investitia de 70 de milioane de euro pare sa fie o continua inlantuire de probleme....
citeste articolul intreg aici: Halucinanta poveste a alunecarilor de teren de la Aeroportul Sibiu
Tribuna wrote:Martin Bottesch, presedintele Consiliului Judetean Sibiu, a spus ieri ca firma care se face vinovata de alunecarile de teren de la Aeroportul International Sibiu va plati atat lucrarile care trebuie facute in zona afectata, dar si costul expertizei si costurile legate de mutarea instalatiei ILS.
Instalatia de dirijare a avioanelor pe timp de ceata pe Aeroportul International Sibiu a fost afectata de alunecarile de teren care au avut loc in urma cu doua luni pe Aeroport, a devenit nefunctionala, si este posibil sa nu fie repusa in functiune pana la finalul anului. ...
Vinovatul de alunecarile de la Aeroport va plati toate pagubele
Pe langa cele aproximativ 70 de milioane de euro investite in extinderile, reabilitarile si modernizarile Aeroportului International Sibiu in perioada 2006 - 2008, alte 5,3 milioane de euro vor mai fi cheltuite pentru asigurarea securitatii perimetrale. Din acesti bani, cea mai mare suma va fi cheltuita in prima jumatate de an de la atribuirea contractului ce va fi semnat pe o perioada de cinci ani si jumatate: in primele sase luni trebuie montat sistemul de securitate propriu-zis. In conditii normale, contractul ar urma sa fie semnat pana la finele acestui an.
Citeste mai departe .. O "scumpete" de Aeroport: inca 5,3 mil. de euro pentru securitatea perimetrala
Traian Deleanu @ Turnul Sfatului wrote:Pamantul nu e bun
Una din cele mai dificil de gestionat situatii este cea a pamantului de umplutura folosit la prelungirea dealului pe care sa fie asezata pista extinsa a aeroportului modernizat. Din cate a aflat Turnul Sfatului, pamantul de umplutura folosit, preluat din zona Aeroportului, a fost catalogat drept neconform printr-un studiu geo efectuat inaintea demararii lucrarilor de extindere. Respectivul studiu a fost ignorat de proiectantii de la Iptana si Obermeyer, iar constructorii de la Max Boegl au refacut in laboratoarele proprii analiza pamantului de umplutura. Oricare ar fi fost rezultatul acestor analize, cert este ca, in cele din urma, tot acelati material `neconform` a fost utilizat....
Vinovatii alunecarilor de la Aeroport: constructorul si proiectantul