Page 5 of 5

PostPosted: 13.09.2010 12:09
by GAS
ceva ma face sa cred ca ceva similar o sa vedem si la centura dupa inaugurare :D

PostPosted: 13.09.2010 12:33
by ovisopa
Stie cineva cati ani este garantia aeroportului? toti cei "de sus" spuneau ca este in garantie si lucrarile vor fi suportate de constructor sau proiectant, sau de ambii... sa speram ca asa va fi!

Offtopic: stie cineva cat este garantia la centura ?

Acum imi zicea si Georg (intr-un mail privat) aici la aeroport se mai vede inca odata ca doar iarba nu ajuta la stabilizarea terenului.

Tineti minte cum in presa au aparut mesajele oficiale cum ca la centura s-a surpat terenul ca nu a prins iarba. No' la aeroport a prins iarba bine de tot, e plin de spini si scaieti pe-acolo, am ajuns acasa cu o gramada agatati pe tricou si pantaloni :)

Nu sunt chiar din acelasi unghi dar cat de cat se poate vedea cum era "dealul" in timpul constructiei si cum arata acum.

INAINTE
Image

DUPA
Image

PostPosted: 26.09.2010 23:07
by ovisopa
Am mai pus cateva poze in albumul Aeroportului Sibiu

Image


Azi (duminica) o echipa de muncitori forau in pamantul din spatele aeroportului, dupa zona in care s-a produs alunecarea de teren, probabil sunt cei care se ocupa de expertiza tehnica, sa speram ca in curand vor da si verdictul.

Image

PostPosted: 05.10.2010 08:14
by ovisopa
Un articol din Turnul Sfatului publicat ieri, 4 octombrie 2010


Turnul Sfatului wrote:Cu mai bine de o luna inainte ca o portiune de 80 de metri de la capatul pistei Aeroportul Sibiu sa o ia la vale, autoritatile judetene erau sesizate asupra iminentei unei astfel de situatii. Iarba necosita a impiedicat, insa, un studiu mai amanuntit. Acestea stau scrise in documentele oficiale transmise ziarului Turnul Sfatului, documente din care rezulta ca investitia de 70 de milioane de euro pare sa fie o continua inlantuire de probleme....

citeste articolul intreg aici: Halucinanta poveste a alunecarilor de teren de la Aeroportul Sibiu

PostPosted: 14.10.2010 08:59
by ovisopa
Tribuna wrote:Martin Bottesch, presedintele Consiliului Judetean Sibiu, a spus ieri ca firma care se face vinovata de alunecarile de teren de la Aeroportul International Sibiu va plati atat lucrarile care trebuie facute in zona afectata, dar si costul expertizei si costurile legate de mutarea instalatiei ILS.

Instalatia de dirijare a avioanelor pe timp de ceata pe Aeroportul International Sibiu a fost afectata de alunecarile de teren care au avut loc in urma cu doua luni pe Aeroport, a devenit nefunctionala, si este posibil sa nu fie repusa in functiune pana la finalul anului. ...

Vinovatul de alunecarile de la Aeroport va plati toate pagubele


... deci saptamana viitoare aflam cine ar trebui sa suporte cheltuielile de milioane de euro pt rezolvarea problemelor de la aeroport!!! Sunteti curiosi ?

PostPosted: 20.10.2010 11:22
by ovisopa
Inca nu am aflat concluzia expertizei dar azi a mai aparut un articol despre investitiile care se vor face la Aeroportul Sibiu.

Pe langa cele aproximativ 70 de milioane de euro investite in extinderile, reabilitarile si modernizarile Aeroportului International Sibiu in perioada 2006 - 2008, alte 5,3 milioane de euro vor mai fi cheltuite pentru asigurarea securitatii perimetrale. Din acesti bani, cea mai mare suma va fi cheltuita in prima jumatate de an de la atribuirea contractului ce va fi semnat pe o perioada de cinci ani si jumatate: in primele sase luni trebuie montat sistemul de securitate propriu-zis. In conditii normale, contractul ar urma sa fie semnat pana la finele acestui an.

Citeste mai departe .. O "scumpete" de Aeroport: inca 5,3 mil. de euro pentru securitatea perimetrala

PostPosted: 25.10.2010 10:18
by ovisopa
Inca un articol despre aeroportul sibiu

Traian Deleanu @ Turnul Sfatului wrote:Pamantul nu e bun

Una din cele mai dificil de gestionat situatii este cea a pamantului de umplutura folosit la prelungirea dealului pe care sa fie asezata pista extinsa a aeroportului modernizat. Din cate a aflat Turnul Sfatului, pamantul de umplutura folosit, preluat din zona Aeroportului, a fost catalogat drept neconform printr-un studiu geo efectuat inaintea demararii lucrarilor de extindere. Respectivul studiu a fost ignorat de proiectantii de la Iptana si Obermeyer, iar constructorii de la Max Boegl au refacut in laboratoarele proprii analiza pamantului de umplutura. Oricare ar fi fost rezultatul acestor analize, cert este ca, in cele din urma, tot acelati material `neconform` a fost utilizat....


Vinovatii alunecarilor de la Aeroport: constructorul si proiectantul

Re: Aeroportul Sibiu

PostPosted: 23.03.2011 09:37
by ovisopa