pai da e vopsit am fost acolo in ziua in care au vopsit , mare prostie , in ungaria e o simpla linie galbena ! si nu e destul?????Eu zic ca da
putea sa faca cu vopseaua aia 10 km pe altundeva dar nuu ei trebe doar intrun loc. casa nu mai comenteze nimeni nimica. Problema asta o vad ca si sk8 park-ul. da e acolo dar doar ca sa nu mai zica nimeni nimik, nu e deloc praktik, la fel si cu pista de biciclete. poate ca cei din strainatate ar zice ca e o minunatie ce pista de biciclete avem !! dar sa ne gandin cate sunt acolo si cate sunt aicia,
pista de biciclete
nu neaparat nu e foarte singur pe strada. Am patito si nu odata, ca ma imping masinile in bordura , si nu asa ca " vai scuze nu team vazut" ca de multe ori mam uitat in ochii soferului deci is cam nesimtiti si nu prea le pasa de nimica ( mai ales taximetristilor si soferilor de tir ) |
|
Amen to that!
We will always be so much more human than we wish to be...
|
|
MAi nou au continuat pista de pe strd innotului si in parcul subarin , tot asa cu vopsea rosie , dar dupa cum am vazut fara liniile albe. Apoi este perfect pentru o plimbare duminica sau in timpul liber dar tot nu au redus pericolol de pe strazi ! DACA CITESTE CINEVA MESAJUL ASTA CARE FACE PARTE LA PROIECTUL PENTRU PISTELE DE BICICLETE, NU FACETI DOAR PRIN PARCURI , FACETI PE SRAZI AGLOMERATE CA ACOLO ESTE PERICIOL DE ACCIDENT RIDICAT PENTRU BICICLISTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
|
|
Cum arata o pista rosie intr-un parc verde? Mereti sa vedeti
|
|
Precum copita calului in verde din baia Printesei Rusinoase Hippy sau Hipo? nu stiu, ca ma tot incurc cu Noaptea-de-Vis in Paris.... |
|
Biciclist omorât pe Calea Cisnădiei
http://www.tribuna.ro/index.php?id=375& ... &tx_ttnews[year]=2007&tx_ttnews[month]=10&tx_ttnews[day]=19&tx_ttnews[tt_news]=13650&tx_ttnews[backPid]=363 ---------> Ce merita. Despre lucruri ce merita. Sau nu.
|
|
Ayi am trecut si eu pe Scoala de Inot, venind de la Transilvania, de la Exposib, care btw a fost o dezamagire totala. Haha. 1 arata yukki ci rosu
2. de ce ocupa 1/3 din trotuar in detrimentul pietonilor, si de ce naiba are 2 benzi, de parca ar fi un trafic intens de biciclete pe acolo? We will always be so much more human than we wish to be...
|
|
Ia-o si pe langa Bolta rece spre Avrig (strada) si vei vedea mii de cutii de vopsea risipite anapoda.
|
|
De ce e pista aşa de lungă?
De ce e pista aşa de lată? De ce e pista aşa de roşie? Toate aceste mistere dezlegate pentru prima dată în Destinul Scufiţei Roşii Apasă aici ca să citeşti gratis Destinul Scufiţei Roşii! |
|
Ce fac astia acuma? inrosesc pana si parcul? ma dor ochii!
Enjoy the silence
|
|
dar sa vezi ce frumos au "rupt" cararile acelea de dincolo de Argesului, ca sa urce "pista" undeva spre Bahluiului...
|
|
destinul scufitei rosii....am citit si asta ca am citit mai multe prostii la viata mea! deh...fiecare are momente!
a naibii nenorocita pista de biciclete, daca nu ar fi fost, ni s-ar fi povestit ca intr-o nu stiu care tara, intr-o nu stiu care seara, cineva a vazut una si arata al naibi de bine nenorocita; si ca noi nu avem ca suntem romani, doar romani! ete ca avem si noi piste de biciclete nenorocite.... Mintiile ilustre discuta idei, inteligentele medii discuta evenimente, iar mintiile reduse ii discuta pe altii!
G I G E L I T A T E A |
|
Berkeley, California
Sub presiunea locuitorilor inginerii de trafic au modificat orasul facandu-l mult mai prietenos pentru biciclete, pietoni (8 minute video): http://www.sclipo.com/video/here-is-how-to-make-a-city-bicycle-friendly-and-how-to-get-cars-under-control_1 Oarecum in topica: spatiul necesar pentru a transporta acelasi numar de pasageri cu masina, autobuzul sau bicicleta http://bp0.blogger.com/_k8Y0SWU8PJM/Rym__7u6Z_I/AAAAAAAAACk/55XpSWglWoE/s1600-h/espacio+coches.jpg? |
|
Proiect l Primaria cauta solutii pentru dezvoltarea unei retele de piste pentru biciclisti in oras
Sperante pentru biciclisti Autor: Laura CATUNEANU De la o singura pista, la o retea intreaga de biciclete, care sa traverseze intreg orasul. Acesta este unul din planurile municipalitatii, privind promovarea transportului pe doua roti in Sibiu. Primarul Johannis a propus introducerea unei retele de biciclete care sa cuprinda intreg orasul Mijloc ecologic si sanatos de deplasare, ieftin si fara prea mari probleme in ceea ce priveste parcarea. Transportul cu bicicleta, in conditii civilizate si sigure, ar putea prinde contur, in Sibiu, de anul viitor. O serie de proiecte au fost prezentate, ieri, la sediul Primariei, in vederea promovarii transportului pe doua roti, in toate zonele din oras, in special in centrul istoric. Daca, in prezent, nu exista decit o singura pista pentru biciclisti, pe strada Scoala de Inot, din 2008 ne-am putea mindri cu zeci de astfel de piste, impinzite pe arterele principale de circulatie. Proiect in discutii Sub titlul „Biciclismul in Sibiu - Transportul sigur si curat in centrul istoric", workshopul de ieri, de la sediul Primariei, a adus in atentia administratiei locale trei proiecte majore. Planificarea unei retele de biciclete care sa traverseze intreg orasul a fost sustinuta de Ilie Cretu, directorul Serviciului Public de Administrare a Domeniului Public si Privat, din cadrul Primariei. La dezbatere a participat si Constantin Oprean, rectorul Universitatii „Lucian Blaga", care a vorbit despre avantajele transportului nemotorizat. Dezbaterile vor continua astazi si miine, pentru a pune bazele unui proiect concret de realizare a pistelor. Turul Sibiului cu bicicleta Primarul Johannis a participat la deschiderea sedintei de ieri, in care s-a discutat despre necesitatea implementarii unei solutii de trafic care sa decongestioneze circulatia din Sibiu, in special pe cea din centrul istoric. Solutia agreata si de Klaus Johannis este introducerea unei retele de biciclete care sa cuprinda intreg orasul. Potrivit reprezentantilor Primariei, atit turistii, cit si agentiile de turism, au propus vizitarea Sibiului si a imprejurimilor cu bicicleta. Aceasta solutie este agreata si de autoritatile europene, impreuna cu care s-a dezvoltat conceputul de „calmare a traficului". Initiativa veche Proiectul de extindere a pistelor pentru biciclisti a mai fost discutat si intre 2000-2004, cind a fost propus de fostul consilier democrat Constantin Trihenea, alaturi de actualul consilier PD, Livia Sava. „Atunci nu s-a pus in aplicare pentru ca nu au fost fonduri, probabil nici destul interes. Nu stiu exact cite piste vor fi amenajate. Se va face mai intii studiul proiectului, urmeaza finantarea, care poate fi din bugetul local sau un imprumut. Insa este un inceput bun", este de parere Livia Sava. SURSA: Monitorul de Sibiu |
|
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests