SIBIU HOME  |   CONTACT  |   SERVICII  |   WEB DESIGN  |   WEB HOSTING  |   DIGITAL PHOTOGRAPHY  |   SEO (SEARCH ENGINE OPTIMIZATION)  |   INTERNET CONSULTING

Ramada - un mare NU

Si chiar daca ne laudam orasul suntem cu picioarele pe pamant. Pentru ca uneori lucrurile par sa se miste atat de incet, iar uneori parca nu se misca deloc...
Ce te deranjeaza cel mai tare in Sibiu?
User avatar
Site Admin
Posts: 1029
Joined: 19.01.2004 18:01
Location: Sibiu
PostPosted: 16.09.2009 06:03
Nu prea am avut timp sa scriu in ultimul timp dar ma macina de vreo saptamana si trebuie sa ii dau drumul postului.....
Saptamana trecuta luni am facut pe net o rezervare la Ramada ....
Bineinteles ca iti cer ca si campuri obligatorii o gramada de lucruri inutile dupa parerea mea atata timp cat nu le folosesc.
Dupa ce am facut rezervarea online (am uitat sa mentionez ca am specificat ca am nevoie de o confirmare URGENT) am asteptat sa fiu contactat , ca doar le-am dat mobil , fax, mail....
Au trecut mai bine de 5 ore si nimic... la care putin nervos am pus mana pe telefon si am sunat. Bineinteles ca am mai spus inca o data pentru cine e rezervarea , numele persoanei , perioada etc. mi-au spus ca imi trimit confirmarea in 10 minute si au trimis-o. Aici greseala a fost a mea ca nu am verificat ce mi-au scris in confirmare si am luat-o de buna ca am camera. Bineinteles ca rezervarea nu era ok in sensul ca eu am vrut-o pe marti si miercuri noaptea , ea a fost facuta pe luni , marti si miercuri noaptea.
In fine, ajung cu omu de la aeroport si merg sa-l cazez, le spun la fetele de la receptie ca am o rezervare pe numele lu omu ... imi spun ok si imi dau formularul sa completeze datele personale (pe care majoritatea le-am completat in cererea de rezervare) . Dupa ce completeaza omu toate datele, ia fufa formularul se uita si imi spune ca de fapt nu mai am rezervarea ca a fost anulata deoarece nu am venit luni si nici nu am anuntat ca nu vin . Degeaba am explicat ca nu vroiam pe luni ci doar pe marti si miercuri... ca am vb si la telefon cu ei... mi-au trantit hartia in nas si gata (imi pare rau ca nu puteti citi tonul pe care mi-a spus ca e OBLIGATIA mea sa anunt ca nu am venit luni, chiar daca nu am facut rezervarea si pe luni). Si bineinteles ca nu am avut nici un raspuns la intrebarea mea, la ce le folosesc toate acele date obligatorii in formularul de rezervare: telefon , fax, mail... daca nu sunt contactat in momentul in care se vede ca nu am venit in acea zi, ba mai mult mi s-a spus ca e obligatia mea sa ii anunt.
Le recomand sa mai iasa putin din tara sa vada cum ti se vorbeste si cum esti tratat ca si client pe la hotelurile de prin alte parti si pana una alta m-am invatat minte cum sa aleg hotelurile din sibiu in momentul cand am nevoie, ca degeaba-i frumos pe exterior daca "pute" in interior.
Cea mai bună metodă de a-l face pe Dumnezeu să râdă este să-i povesteşti planurile tale de viitor.
User avatar
Posts: 1855
Joined: 02.01.2007 15:39
Location: Sibiu
PostPosted: 17.09.2009 07:45
Golden Tulip e tais. Acum nu stiu cum sunt tratati clientii romani, dar trupa mea de teatru (SUA) de la FITS a fost ultramultumita. Dar aici intervine si tara de origine
We will always be so much more human than we wish to be...
User avatar
Site Admin
Posts: 1029
Joined: 19.01.2004 18:01
Location: Sibiu
PostPosted: 17.09.2009 15:57
La Golden Tulip l-am dus pana la urma si a fost foarte multumit. Cat depre client, nu am fost eu era italian de la o firma cu nume foarte mare (si numai pentru acest fapt ar fi trebuit sa se gandeasca de doua ori inainte sa anuleze rezervarea) in fine....
Bine zicea Badea ca " traim in romania si asta ne ocupa tot timpul "
Cea mai bună metodă de a-l face pe Dumnezeu să râdă este să-i povesteşti planurile tale de viitor.

Return to Asta nu...

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

cron