SIBIU HOME  |   CONTACT  |   SERVICII  |   WEB DESIGN  |   WEB HOSTING  |   DIGITAL PHOTOGRAPHY  |   SEO (SEARCH ENGINE OPTIMIZATION)  |   INTERNET CONSULTING

Magazine pe care sa le ocolim

Si chiar daca ne laudam orasul suntem cu picioarele pe pamant. Pentru ca uneori lucrurile par sa se miste atat de incet, iar uneori parca nu se misca deloc...
Ce te deranjeaza cel mai tare in Sibiu?

Posts: 279
Joined: 15.05.2007 10:21
PostPosted: 05.01.2010 21:41
Stiu ca sunt multe, si poate ziceti ca nu e prea frumos sa facem contra-reclama, dar pana la urma, o critica argumentata nu poate decat sa aduca lucruri bune: invatam din greselile altora, poate se apuca si comerciantii nostrii sa citeasca una alta despre produsele/serviciile care le vand, si unii dintre ei poate poate invata ce n-au invatat acasa la parinti.

Incep eu:
Magazinul Orange de pe Mihai Viteazul.
Am fost acolo ca sa imi schimb tipul de abonament. Primit bon de ordine, am ajuns in cele din urma sa discut cu unul din baietii care se ocupau de clienti, i-am spus ce vroiam, toate bune si frumoase pana am vazut contractul: mi s-a impus prelungirea contractului cu 24 de luni. I-am explicat individului ca nu vreau sa iau nici un telefon la fidelizare, nu ma intereseaza nici o super oferta, ca vreau pur si simplu tipul acela de abonament, asa ca, as dori prelungirea cu maxim 1 an a perioadei minime contractuale.
Dansul mi-a replicat ca doar noii abonati pot opta pentru contractul de 1 an, vechii abonati fiind obligati sa aleaga prelungirea cu 2 ani, asta in conditiile in care pe siteul orange scrie clar:
"Abonamentele .... sunt disponibile atât pentru clienţii ... care încheie un contract pe 1 sau 2 ani, cât şi pentru clienţii existenţi, în condiţii speciale, cu prelungirea contractului pe 1 an sau 2 ani .... "
Din atata grija pentru clientii vechi am decis sa inchid abonamentul, sa raman pe cartela.
Mai pe seara, ca sa nu ma duc la opc pe degeaba, am sunat la serviciul clienti sa imi explice si mie cineva de ce clientii vechi trebuie neaparat sa isi prelungeasca contractul pe 2 ani daca trec pe un nou tip de abonament, culmea, mai scump decat vechiul. Aici am avut o surpriza..... operatorul mi-a explicat ca ei imi pot schimba abonamentul, bineinteles si cu prelungire de 1 an, si ca la magazin au alte oferte cu telefoane... bla bla(desi i-am spus ca nu imi trebuie telefon, sau alta oferta si vreau doar abonamentul standard), si ca data viitoare sa nu mai merg pana acolo sa pierd vremea, sa sun direct la 411.
Asa ca, la sfatul operatorului de la serviciul clienti, va sfatuiesc si eu pe voi: daca aveti vreo problema, sunati cu incredere la 411, se pare ca aia sunt mai bine instruiti, si in plus nu mai pierdeti timp stand la coada, si nici nu riscati sa vi se bage pe gat un produs pe care nu-l vreti, doar ca vanzatorul "sa-si atinga targetul". Iar daca vreti un telefon de la Orange, luati-l de pe webshop, ca il comandati de acasa si vi-l aduce unde vreti voi, si nu trebuie sa mergi de 10 ori pana la magazin pentru ca nu e pe stoc
User avatar
Posts: 368
Joined: 24.10.2006 20:39
Location: sibiu
PostPosted: 08.02.2010 15:39
Reduceri mincinoase:
http://cemerita.blogspot.com/2010/02/re ... noase.html

Return to Asta nu...

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

cron