Page 1 of 1

Semnalizari rutiere

PostPosted: 30.08.2010 14:29
by ovyliv
Salut pe toti cei care scriu sau folosesc acest forum ptr. a sensibiliza opinia publica si autoritatile in vederea remedierii unor imperfectiuni care se observa zilnic si care deja deranjeaza in traficul rutier din orasul nostru.
Cred ca nu de putine ori in calitate de soferi sau pietoni ati observat in anumite locuri o neinspirata amplasare a indicatoarelor de circulatie care in acest mod mai mult incurca decat ajuta.
Va invit sa atasati pe acest forum imagini cu indicatoarele care vi se par incorect amplasate si care trebuie reamplasate sau demontate.
Voi reveni si eu curand dupa ce voi face un tur prin oras.
Succes!

PostPosted: 30.08.2010 21:12
by GAS
pe mine singura chestie care ma deranjeaza si pe care o vad amplasat absolut tampit ii trecerea de pietoni de pe semaforului de langa sensul giratoriu de la viaduct.

P.S. Bine ai venit !

PostPosted: 03.09.2010 20:23
by adyR
1.Pe strada Semaforului sunt 6 treceri de pieteni la o lungime totala de 1 km. In Constanta pe strazi largi, bulevarde vezi maximum o trecere pieteni la kilometru. Propun maxim 3 si anume: scoala 17/energetic, Piata Vasile Aron, Ambient. Trecerea de la viaduct este una foarte periculoasa si ar trebui desfintata si ramasa doar cea din dreptul benzinariei Comsilcost unde exista vizibilitate.

2.Semaforul de pe Vasile Milea virare stanga pe Semaforului sa fie diferit fata de cel cu mers inainte. De multe ori se blocheaza intersectia cand se vrea intrarea pe verde, dar si sensul opus avand tot verde duce la blocare.

3.Cei ce vin pe DN1, in special TIRISTI sa respecte semnul de intrare in Sibiu pe strada Semaforului si sa cedeze prioritate vehiculelor venite din alte directi pe culoarea verde.

4. Semoafoarele din Sibiu sa se coreleze la culoarea verde a.i. sa nu mai aiba verde pietoni si soferi in acelasi timp. (In niciun mare oras nu exista asa ceva, doar in Sibiu)

5. Treceri de pietoni cu semnale luminoase precum cele din Bucuresti (semnalizarea pietonului pe carosabil)

PostPosted: 03.09.2010 20:50
by GAS
deacord deplin cy 4 , semaforul de pe semaforului care face dreapta pe milea ii infernal cand se face verde si vrei sa virezi dreapta trebuie sa astepti dupa toti adormitii sa traverseze

PostPosted: 13.09.2010 11:17
by flaviuf
Mie mi se pare ca la intersectia Rennes cu Scoala de Inot s-a ajuns la prostie in stare pura: ai in acelasi timp drum cu prioritate dar cu cedeaza trecerea la pista de biciclisti. Nu e cam contradictoriu? Adica ori lasai piroritate si puneai STOP la biciclisti, ori puneai cedeaza trecerea si cu asta basta.

PostPosted: 16.09.2010 11:07
by ovisopa
Acum imi vin in minte semafoarele de la Metro, mai exact cand vi de la aeroport si vrei sa intri in Metro e semafor, eu zic ca nu isi are rostul. Cedeaza trecerea este suficient. Eu tot timpul il trec pe rosu ala, daca masinile stau la rosu pt a intra in sibiu (normal) nu vad de ce trebuie sa stau si eu ca sa intru la metro, mai e si banda speciala pt intrarea aia...

La iesirea din Metro, spre Sibiu, culoarea semaforul se tot schimba la cateva luni, ba odata e pe verde intermitent si cedeaza trecerea, ba e rosu (galben, verde).

Eu personal as pune mai multe semne "cedeaza trecerea" in loc de semafor, cand se merge spre dreapta si drumul are cel putin 2 benzi pe un sens. Si cat mai multe sensuri giratorii.

PostPosted: 05.10.2010 09:58
by ovyliv
Sunt surprins de modul gresit de semnalizare la podul peste Cibin de langa Poligrafie venind dinspre Aeroport. O gramada de indicatoare care isi au rostul dar sunt prost amplasate - vezi indicatorul din capatul podului inainte de Petrom care este rupt si deplasat- deasemenea lipsesc indicatoarele de limitare a vitezei la 30 km/h in zonele periculoase din apropierea unitatilor de invatamant sau cele aglomerate (vezi str. Argesului, str. Rahova in zona Pietei, str. Abatorului, str. Maramuresului, str. Cristian, ....) Sensul giratoriu de la Balanta este "criminal" gandit si executat - nu are nicio logica si utilitate. Cred ca ptr. astazi ajunge, nu vreau sa mai spun de transformarea bulevardelor cu 2 benzi pe sens in strazi aglomerate din cauza parcarilor create pe banda1.