Dupa ce i-am laudat in repetate randuri, azi vine si randul criticilor, cred a am mai spus si alta data ca Asconet stau prost cu suportul dupamasa, seara si noaptea.
Azi dupa ce a fulgerat odata destul de tare, mi s-a stins calculatorul, desi aveam UPS (marca APC), celalalt calculator din birou nu s-a stins dar nu ii mai mergea netu, am dat rapid un ping pe gateway =>
Request time out.. Chestiile astea mi s-au mai intamplat si alta data, cand a fost vremea foarte rea, pica netu, dar dupa ce ii sunam imediat rezolvau problema semn ca doar dadeau restart la vreun router/switch .. sau ceva de genu ca se rezolva foarte repede.
Azi dupa ce am sunat mi-au spus ca trimit sesizarea la cei care se ocupa de problemele astea, pana una alta eu am mers sa-mi iau alta placa de retea (am uitat sa va zic ca mi s-a dus placa de retea de pe placa de baza) , cand m-am intors netu tot nu mergea.
Ii sun iara si imi spune tipu ca daca nu s-a rezolvat pana acum .. maine dimineata
Foarte urat din partea voastra ca nu aveti o echipa care sa rezolve problemele astea si dupamasa ( aprox ora 18:00) mai ales cand mai demult se rezolvau in cateva minute. Daca imi ziceau ca a traznit si ne-au bubuit niste routere, doar maine dimineata le putem rezolva parca ii intelegeam (desi sunt sigur ca au destule routere/switchuri pe stoc) .. dar asa cand stiu ca li se rupe lor ca nu avem net pana maine dimineata ma deranjeaza destul de tare.
Inainte sa scriu postul asta am mai asteptat inca vreo doua ore sa vad poate se gandeste cineva sa "arunce o privire" la echipamentele cu probleme.