SIBIU HOME  |   CONTACT  |   SERVICII  |   WEB DESIGN  |   WEB HOSTING  |   DIGITAL PHOTOGRAPHY  |   SEO (SEARCH ENGINE OPTIMIZATION)  |   INTERNET CONSULTING

Cu permis de nicio luna, si-a omorat fratele in accident. Actualizare: soferul de 18 ani nu consumase alcool

Stiri din Sibiu: Social Adauga un comentariu »

actualizare 26 septembrie 2012, ora 11.25: Din buletinul informativ al Inspectoratului Judetean de Politie Sibiu reiese faptul ca soferul care a produs accidentul nu se afla sub influenta bauturilor alcoolice. Dupa teribilul accident, soferului i s-au recoltat probe bologice pentru a se depista nivelul imbibatiei alcoolice din sange. `(...)Tanarul nu se afla sub influenta bauturilor alcoolice` , transmit reprezentantii IPJ Sibiu.

O persoana a decedat si alte doua au fost ranite grav, marti seara, in urma unui accident produs in Municipiul Sibiu si in care au fost implicate doua autoturisme - un VW Passat, un taxi si un autobuz de transport in comun. Accidentul rutier a avut loc pe soseaua Alba Iulia din municipiul Sibiu, chiar sub podul de cale ferata din apropierea McDonald's.

Din primele cercetari efectuate de politistii sibieni, conducatorul VW Passat de culoare alba avea permis de conducere din data de 30 august anul curent. `Conform primelor cercetari efectuate la fata locului, autoturismul VW de culoare alba s-a angajat in depasirea altui vehicul, a patruns pe sensul opus de deplasare, unde a intrat in coliziune frontala cu autobuzul. Ca urmare a accidentului, a rezultat decesul unui ocupant aflat in autoturismul VW. De asemenea, ca urmare a cercetarilor efectuate s-a stabilit ca conducatorul auto este detinator al permisului de conducere din data de 30 august 2012`, a spus comisar Murariu Sandu, Serviciul Rutier Sibiu.

Soferul din a patra incercare

Soferul autoturismului care a provocat accidentul are 18 ani si luase carnetul de conducere dupa cea de-a patra incercare. El a marturisit, in seara de marti spre miercuri, in fata Unitatii Primiri Urgente a Spitalului Judetean Sibiu, ca nu are experienta ca sofer si ca se indrepta, impreuna cu alte patru persoane, catre casa, dupa ce toti cei cinci iesisera la o plimbare de seara. Barbatul care a decedat in urma accidentului este fratele soferului. `Nu, nu am baut pe nicaieri. Am fost in a treia, nu stiu chiar… 60-70(n.r. - km/h). Nu, nu m-am speriat. Am fost pe prima banda, am vrut sa fac pe banda a doua… in masina eram cu fratii mei, un prieten si o colega de munca. Voiam sa mergem acasa, dupa o plimbare, eram toti liberi. Maine mergem toti la lucru… mi-a decedat fratele… Am vrut sa fac pe banda stanga, cred ca am luat o groapa, am derapat, mi-a iesit volanul din mana… m-am panicat putin(n.r. – a batut din palme pentru a imita impactul) si am facut coliziune cu autobuzul si cu doua masini sau trei… chiar nu stiu cate masini. Nu, nu am experienta, am numai de o luna carnetul. Cinci eram in masina. Am luat din a patra incercare(n.r. – carnetul de conducere)`, a declarat Alexandru Padureanu

Sofer taxi: `M-am trezit cu o jumatate de masina in mine`

In urma ciocnirii dintre masina de culoare alba si autobuz, partea din spate a autovehicului Passat s-a desprins de cea din fata, lovind un taxi. `Eu coboram de sus, veneam inspre McDonalds si m-am trezit cu o jumatate de masina in mine. Am auzit numai cum scartiau rotile. Ce sa vad? Numai raniti si masina rupta in doua. Mai miscau, miscau. Autobuzul era plin cu oameni. Nu m-am speriat, dar nu am stiut ce s-a intamplat, ca nu ai timp sa iti dai seama. Clar ca avea viteza`, a declarat Ovidiu Silea, conducatorul taxiului in care s-a izbit o parte a masinii albe.

Soferul autobuzului: Masina s-a rupt chiar dupa impact!

Conducatorul autobuzului de transport in comun a marturisit ca a vazut momentul in care masina condusa de cel care a produs accidentul a derapat. Soferul a spus ca autobuzul era plin cu oameni, dar ca doar o persoana s-a dezechilibrat. `Am plecat din statia de la McDonalds, ma deplasam catre aeroport. Mergeam pe prima banda. La un moment dat, am observat ca o masina alba a derapat venind pe contrasens si a intrat in coliziune cu mine sub podul de cale ferata. Asta s-a intamplat. Deci, dansul a derapat, a franat si a derapat, s-a rotit pe sosea si a intrat in mine. Masina s-a rupt chiar dupa inpact, pentru ca a intrat in lateral, in coltul autobuzului. Autobuzul era plin cu oameni. O singura doamna s-a dezechilibrat, deci nu au fost probleme, oamenii au plecat la munca. A fost doar socul cand a intrat dansul in mine, dar faptul pentru ca s-a si rotit nu a fost impactul foarte tare. Eu presupun ca avea la vreo 70 de kilometri la ora, cred, asta presupun`, a declarat Vlad Adrian, soferul autobuzului.

O femeie se afla pe masa de operatii

In urma accidentului, doua persoane, un barbat si o femeie, au fost duse la Urgente pentru investigatii suplimentare. Daca barbatul a plecat acasa, acesta urmand sa fie investigat de medicul de familie, situatia femeii este deosebit de grava. Mai mult, aceasta a fost dusa in sala de operatii, deoarece a prezentat hemoragie interna prin ruptura de organ intern. `Din accident au fost aduse la Serviciul de Urgenta doua victime, un baiat si o fata. Fata a prezentat hemoragie interna prin ruptura de organ intern si soc hemoragic, este in sala de operatii, iar baiatul a prezentat multiple contuzii la nivelul coloanei cervicale, scapulo – humerale stanga, toracelui stanga si bazinului, fara a fi ceva fracturat. A plecat acasa, urmand sa fie investigat mai departe de medicul de familie. Au 24 de ani si 21 de ani. Fata este intr-o stare destul de grava, pentru ca este ruptura de organ intern. In Serviciul de Urgenta nu s-a putut pune diagnosticul exact, care organ este rupt. Pot fi mai multe organe rupte sau numai splina, ficatul sau alte organe interne. Nu era gravida. Era constienta`, a declarat medicul Ovidiu Coca.

Med Elite

~ 18 octombrie 2019 ~
2003  2004  2005  2006  2007  2008   2009  2010  2011  2012  2013  2014

Tur Virtual in Sibiu
( actualizat in 18 05 2010 08:39 )
Poze din Sibiu
( actualizat in 26 august 2019 )
Atractii turistice
( actualizat in 26 11 2012 09:17 )
Sibiu Video
( actualizat in 27 08 2019 08:17 )
Autostrada A1 / AERIAL VIDEO / Lotul 1 (km 0 - 24) Autostrada A1 / AERIAL / Lotul 4 - Viaduct SacelAutostrada A1 / Lotul 4 / Saliste - Sibiu / ON-ROADInaugurarea podurilor din Cartierul TineretuluiSibiu Rally Show 2013 Aerial VideoTargul de Craciun Sibiu 2013 / Aerial video by Ovidiu Sopa Muzeul in aer liber din Dumbrava Sibiului / Muzeul Astra / PREVIEWPiata Unirii din Sibiu - noaptea (Aerial video) Sibiu by night (preview) / Aerial Video
Evenimente in Sibiu
( actualizat in 02 iulie 2019 )