dec 03 2012
|
|
dec 03 2012
Elevii sibieni au participat la Saptamana Educatiei Globale si la Festivalul National al Sanselor TaleStiri din Sibiu: Evenimente Adauga un comentariu »Saptamana Educatiei Globale a avut ca tema in acest an ,,Mobilitate pentru sustenabilitate’’ si a incurajat tinerii si profesorii sa puna in aplicare un proiect de educatie globala in scolile lor. Proiectul, la care au participat ca parteneri ISJ Sibiu, Centrul Antidrog Sibiu, Scoala gimnaziala `Regina Maria`, Scoala gimnaziala `N. Iorga`, Scoala gimnaziala Avrig, Scoala gimnaziala Turnu Rosu, CSEI nr. 1 si Gradinita cu program prelungit nr. 41 Sibiu, a incercat sa surprinda aspecte privind diversitatea, interdependenta si dezvoltarea durabila. `Fiecare din aceste scoli a promovat idei precum ,,O viata sanatoasa’’, ,,Educatia pentru carte’’, ,,O zi impotriva fumatului’’. Pe parcursul celor 5 zile s-au desfasurat activitati interactive. Imagini surprinse in cadrul acestor module interesante si de actualitate sunt expuse in spatiul expozitional al CCD Sibiu, precum si o serie de produse creative realizate in cadrul unor ateliere de lucru Cartile Pop-up`, au reprezentantii ISJ Sibiu. ,,Festivalul Sanselor Tale’’, cunoscut in intreaga lume ca Adult Learns Weik se inscrie intr-o ampla miscare de dezvoltare a Europei ca spatiu comun al invatarii, precum si al promovarii dialogului intercultural. Anul acesta Festivalul National al Sanselor Tale s-a derulat sub egida ,,Anul european al imbatranirii active si al solidaritatii intre generatii. In acest context, CCD Sibiu, ISJ Sibiu si CSEI nr. 1 au demarat o actiune de diseminare de bune practici care sa releve preocuparea continua a profesorilor spre perfectionare. Prin aceasta activitate, au fost incurajate cadrele didactice care au participat la cursuri de formare, vizite de studiu, parteneriate scolare europene sa-si impartaseasca experienta. Materialele prezentate vor fi publicate in revista Magister a CCD Sibiu. de Dorina Nitu Alte stiri adaugate luni, 03 decembrie 2012Arhiva stirilor locale |
|