oct 12 2006
|
|
https://www.sibiul.ro/stiri-locale/normal-sibiu-/7570/" target="_blank" class="sn_twitter">
![]() ![]()
O fată frumoasă, îmbrăcată într-un hanorac pe al cărui buzunar sunt imprimate mâinile Monalisei, se plimbă noaptea pe străzile Sibiului vechi. Cutreieră pe lângă Podul Minciunilor, pe la Biserica Azilului, prin catacombe întunecate, descoperind cu uimire locuri încărcate de mister. Între zidurile vechi, întâlneste oameni care au ceva în comun: sunt tatuati cu imagini celebre din cultură - pe bratul unui bărbat este Nasterea lui Venus de Boticceli, iar pe un omoplat e Omul Vitruvian al lui Leonardo da Vinci. Frumoasa, cu un aer de Alice în tara Minunilor, descoperă la final lumina. Iar spotul se termină cu sigla Sibiu, Capitală Culturală Europeană 2007. Cam asa arată, tradus în putine cuvinte, primul spot despre Sibiu pentru 2007. Este un prim pas al campaniei, cu rol de a incita si de a atrage atentia asupra unui oras nu prea cunoscut în lume. Are două variante, de 30, respectiv de 60 de secunde, iar difuzarea sa în Europa va începe din 20 octombrie, pe posturile Euronews, National Geographic si Travel. De vorbă cu frumoasa Misterioasa fată din spot se numeste Crina Semciuc, are 20 de ani si este studentă în anul II la Academia de Teatru si Film din Bucuresti. Crina a povestit, în exclusivitate pentru SIBIANUL, cum de a devenit o emblemă a Sibiului. "Am participat la un casting. Eu, de fapt, am însotit o prietenă, la un alt casting, dar în cele din urmă am participat chiar eu la selectia pentru acest spot al Sibiului", spune Crina. Desi, teoretic, răspunsul trebuia să vină după două zile, Crinei i s-a spus că ea e aleasa după numai o oră. Pentru spotul care durează un minut, Crina a lucrat mult si nu a fost deloc usor. "A fost obositor si era frig. Două nopti si o zi am filmat", spune fata. "Mi se spunea să am o atitudine uimită, dar nu speriată, ci o uimire de copil, cam ca în Alice în tara Minunilor", a mărturisit Crina. Desi este din Galati, cea care îi va îndemna pe europeni să vină la Sibiu cunoaste bine orasul nostru. "Vin de patru ani în Sibiu, fiindcă am rude aici. Este unul dintre cele mai frumoase orase, are acel ceva specific, o căldură pe care nu o întâlnesti altundeva în România, iar clădirile vechi sunt fermecătoare", a spus Crina. Trei ore un tatuaj temporar Campania de promovare a Sibiului a fost lansată vineri seara, în curtea interioară a Primăriei, unde firma responsabilă de campanie, GAV Scholz&Friends, a organizat o serată cu aer intim, elegant, ca introducere la o campanie ce se va dori destul de agresivă. Regizorul spotului este Bogdan Albu, care a câstigat chiar în acea noapte marele premiu la Festivalul de Publicitate Golden Dram al Noii Europe din Slovenia, iar autor este Marius Rosu, directorul de creatie de la GAV Scholz&Friends. "Pentru fiecare figurant sau actor, s-a lucrat cam trei ore la tatuaje", a spus Lucian Georgescu. Până si fetele de la trupa Arpegio, care au cântat vineri seara la momentul inaugurării campaniei, au avut astfel de tatuaje, cu trimiteri culturale, desenate pe brate. Campanie pentru "tinerii" de toate vârstele Campania de promovare a programului "Sibiu, Capitală Culturală Europeană 2007", conceptul si toate materialele de promovare realizate de firma GAV Scholz&Friends, incluzând un spot de prezentare, afise si brosuri, a fost prezentată pe larg sâmbăta trecută. În holul larg al Centrului de Informare pentru Turisti de la parterul Primăriei s-a lansat si expozitia de fotografie "Sibiu. Tânăr din 1191", care a mai fost prezentată si la Patras, din Grecia, Capitală Culturală Europeană în acest an. Campania, intitulată "NORMAL. Sibiu", prezintă tineri în situatii aparent banale, în care se strecoară un element straniu: un microfon tine locul receptorului unui telefon public, un trombon plin cu gheată pe post de frapieră, un semafor ale cărui lumini sunt acuarele, un întrerupător ca o claviatură de pian. Autorul imaginilor de promovare este Dragos Lumpan, principal fotograf al revistei National Geographic. Început de poveste Primul spot al Sibiului, care nu doreste să promoveze orasul, ci doar să atragă atentia, să incite, prezintă doar o primă parte a povestii, care va continua. "Vom regăsi, în viitor, aceeasi fată, în alte situatii, vom descoperi întâmplări din Sibiul zilelor noastre. Apoi, din 2007, urmează un traseu informativ, despre evenimentele din Sibiu", a explicat Lucian Georgescu. Coloana sonoră a spoturilor este asigurată de Yama Studios si se va lansa si un CD cu toate piesele pregătite special pentru Sibiu 2007. Pentru acest prim spot, s-a folosit un remake după un cântec din filmul "In the mood for love" al regizorului Wong Kar Wai's. Discuta pe forum despre campania de promovare a programului "Sibiu, Capitală Culturală Europeană 2007" ![]() Alte stiri adaugate joi, 12 octombrie 2006Arhiva stirilor locale |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |