Prologue se anunta un concurent redutabil pentru modelele Scenic, Picasso sau Touran.
3008. Sau, mai degraba, Prologue. Un nou concept creat de inginerii uzinelor Peugeot. Deocamdata, despre Prologue nu se stiu foarte multe. Modelul a fost spionat in teste iar primele fotografii de abia au inceput sa apara. Cel mai probabil, Peugeot va prezenta modelul 3008 acasa, in Salonul Auto de la Paris. Informatiile ce respira din uzinele franceze spun ca la salon va fi prezentat un concept, ca o avanpremiera a noului model.
Ce este de fapt Prologue? Cea mai potrivita descriere ar fi o combinatie intre un SUV si un monovolum. Iar concurenta va fi pe masura. In aceeasi clasa se inscriu modelele Renault Scenic, Citroen Picasso sau mai noul Volkswagen Touran. Noua creatie Peugeot are un interior extrem de modular. Evident, echipat cu cea mai noua tehnologie. Trenul de rulare hibrid este conectat la roti cu un motor termic, impreuna cu motoare electrice. impreuna, cele doua motoare furnizeaza chiar si 200 de cai putere. Ce se anunta deosebit la modelul Prologue este faptul ca masina poate functiona exclusiv pe unul dintre cele doua tipuri de motoare dar si concomitent, pe ambele.
Noul model Peugeot a fost surprins pe pista in timp ce se afla in teste. Masina va avea usi glisante, sapte locuri in interior si un plafon mai inalt. La capitolul siguranta, masina are senzori pentru nivelul de presiune din cauciucuri, avertizare sonora a pasagerului din dreapta, in cazul in care nu poarta centura si kit handsfree prin Bluetooth. Pe langa propulsoarele pe benzina, exista informatii ca modelul ar putea beneficia si de un motor HDI de 2.4 litri.
In alta ordine de idei, Peugeot a prezentat si o versiune hibrida a bolidului de curse 908 Hdi, in cadrul ultimei etape a seriei Le Mans Peugeot. Avantajul masinii de curse este faptul ca regenereaza o mare parte a fortei degajata atunci cand se foloseste frana de motor dar si faptul ca incarca bateriile Li-Ion care pun in functiune motorul electric de 82 CP. Conform calculelor inginerilor, la Le Mans, de exemplu, frana de motor este folosita, in fiecare tur, aproximativ 20-30 de secunde, ceea ce-i permite motorului electric sa functioneze tot atat. Aceasta putere suplimentara poate fi accesata de pilot prin apasarea unui buton sau poate fi distribuita de sistem in mod automat, in functie de nevoi. De anul viitor, un sistem similar va fi implementat si in Formula 1.