ian 28 2013
|
|
![]() Vineri, la Centrul de Reuniune Academica a Unversitatii `Lucian Blaga` din Sibiu a avut loc conferinta de inchidere a proiectului "Excelenta academica in invatamantul la distanta si invatamantul cu frecventa redusa – un demers pentru calitate", implementat in perioada 1 decembrie 2010 – 31 ianuarie 2013 Universitatea Lucian Blaga din Sibiu a fost beneficiarul unui proiect cu finantare nerambursabila din Fondul Social European, prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013, intitulat `Excelenta academica in Invatamantul la Distanta si Invatamantul cu Frecventa Redusa – un demers pentru calitate`. Prin acest proiect, ULBS si-a propus o abordare integrata, care a urmarit atat dezvoltarea si implementarea instrumentelor, procedurilor, metodologiilor si mecanismelor, monitorizarea si evaluarea acestora, cat si formarea si perfectionarea personalului si a actorilor cheie implicati in forma de invatamant ID/IFR, beneficiari finali indirecti fiind studentii. `Avantajele noastre si ale colegilor din universitatile partenere as zice ca sunt, in primul rand, cadrele cu o calificare mai buna, avantajele competitive, promovabilitatea la nivel national a invatamantului la distanta si cu frecventa redusa dar si numarul impresionant de cursuri stranse`, a declarat managerul proiectului, prof. Gligor Ciortea, directorul Departamentului pentru Invatamant la Distanta si Invatamant cu Frecventa Redusa. Alaturi de Universitatea " Lucian Blaga` din Sibiu, parteneri in implementarea proiectului au fost Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara a Banatului Timisoara, Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Bucuresti si Universitatea " 1 Decembrie 1918` Alba Iulia. Proiectul a avut ca obiectiv general asigurarea calitatii, dezvoltarea si imbunatatirea procesului de Invatamant la Distanta si Invatamant cu Frecventa Redusa (ID/ IFR) prin imbinarea invatamantului traditional cu noile tehnologii TIC si e-Learning (Blended Learning). Activitatile proiectului au urmarit incurajarea parteneriatul activ intre cele patru institutii de invatamant superior, implementarea unui sistem educational calitativ si competitiv si formarea continua a peste 500 de actori cheie implicati in forma de invatamant ID/ IFR. `Acest proiect care aduce in discutie excelenta academica in invatamantul la distanta, l-am vazut de la inceput ca un proiect indraznet, mai ales prin urmarile pe care le-am intuit la acest proiect. Invatamantul la distanta intotdeauna era tratat ca o `Cenusareasa` a educatiei, ca o forma de a aduce bani universitatii si cam atat. Prin acest proiect vedem ca daca ne aplecam asupra acestei forme de educatie, ne ofera posibilitatea de crestere a calitatea actului educativ, iar acesta este un lucru foarte bun`, a spus rectorul ULBS, Ioan Bondrea. Incepand cu anul universitar 1995/1996 Universitatea " Lucian Blaga` din Sibiu ofera programe de studii la forma de invatamant la distanta si invatamant cu frecventa redusa (ID/IFR). Studentii inscrisi in programele de studiu ID/IFR beneficiaza de o structura functionala care asigura toate activitatile necesare bunei desfasurari a acestui proces de invatamant. Departamentul pentru Invatamant la Distanta si Invatamant cu Frecventa Redusa al Universitatii " Lucian Blaga` din Sibiu indruma si coordoneaza peste 4.500 de studenti, totalizand un numar de 14 specializari acreditate in invatamantul la distanta, doua specializari autorizate pentru invatamant cu frecventa redusa si opt specializari acreditate pentru studii de masterat la forma de invatamant cu frecventa redusa. bucuresti universitatea lucian blaga alba iulia turnul ulbs ioan universitatea centrul lucian blaga timisoara ion medici universitatea lucian blaga din sibiu ans programul invatamant master 1 decembrie monitorizare rectorul ulbs manager ioan bondrea cani veterinar lulu 1 decembrie 2010 fondul social european de Dorina Nitu ![]() Alte stiri adaugate luni, 28 ianuarie 2013Arhiva stirilor locale |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |