Invitatii din Europa si Statele Unite ale Americii participanti la a treia editie a Forumului International de Investitii in Europa Centrala si de Sud-Est sustin ca reclama, Internetul sau felul in care prezinti un produs poate deveni o parte importanta pentru succesul unei afaceri. Lasand la o parte dificultatile de ordin fiscal cu care se confrunta in general o afacere aflata la inceput, investitorii americani au trecut la sfaturi practice. Astfel, William Bill Hofman, reprezentantul CPA, Bay Funding Services Company, SUA, a declarat ca este foarte important accesul oamenilor de afaceri la paginile de web. Hoffman i-a sfatuit pe acestia sa fie foarte cinstiti si fata de ei insisi, si fata de partenerii de afaceri, sa-si traseze obiective realiste, sa cunoasca, din timp, care le sunt concurentii si sa-si promoveze produsele la targuri internationale, pentru ca numai asa vor putea sa se faca cunoscuti pe plan extern. ?Reclama este foarte importanta si trebuie sa fii deschis in descrierea afacerii?, a spus el. David Toatley de la CTO, Bay Funding International, se ghideaza dupa proverbul american ?Time is money? (?timpul inseamna bani?) si le-a sugerat oamenilor de afaceri sa vorbeasca foarte repede pentru a se face ascultati ?Daca vorbesti repede, lumea deduce ca vorbesti si bine si atunci este mai usor de convins. Spuneti lucrurile importante si nu va pierdeti in detalii, folositi culori pentru a atrage atentia?. Internetul, dupa parerea celor doi invitati, este si va fi cel mai usor mod de a comunica si de a obtine informatiile necesare pentru bunul mers al unei afaceri. ?Invatati sa descoperiti lucrurile, folositi Internetul pentru a vedea ce face concurenta. Daca cititi ce mesaje se schimba acolo, puteti gasi solutii la problemele voastre, in plus, trebuie sa fiti vizibili pentru ca lumea sa va cunoasca?, a mai spus David Toatley.