in cadrul campaniei " Curatenia de primavara " initiata de catre primaria Medias in colaborare cu Serviciul Public de Ecologizare, S.C. Eco-sal S.A., S.C. Apa Tarnavei Mari S.A., S.C. Gospodaria Comunala S.A., in parteneriat cu A.T.E. Dianthus, in prima saptamana actiunile s-au desfasurat in centrul orasului si in cartierele Dupa Zid, Vasia, Automecanica. " Am intrat in ultima saptamana din campania „Curatenia de primavara, aceasta urmand sa se desfasoare pe strazile din zona Mosnei si Targului unde vor fi curatate rigolele si semnele de circulatie, iar zonele verzi ingrijite si amenajate ", spun organizatorii campaniei. in cadrul campaniei se organizeaza un concurs cu tema " Cea mai curata strada, cea mai harnica Asociatie de Proprietari " unde vor fi acordate premii constand in bani astfel: locul I-1.000 RON, locul II-500 RON, locul III-300 RON. La fiecare categorie se vor acorda 3 mentiuni constand in material verde pentru amenajarea spatiilor verzi din apropierea locuintelor. " Campania de primavara se apropie de final si consider ca are impactul scontat pentru ca foarte multi medieseni s-au alaturat acestei actiuni initiate de primarie. Şi in aceasta saptamana asteptam din partea cetatenilor municipiului o implicare activa in actiunea de ecologizare din zona Mosnei si Targului. " a declarat Balog Iosif, directorul SC ECO-SAL SA.