incepand de astazi, Capitala Culturala se vede la televizor plina de zambete, stand linistita la terasa si gustand din programele culturale. Iar pe langa faptul ca iese din spatiile inchise pentru ase bucura de centrul istoric, Capitala Culturala ajunge si in Marginime.
Pentru cei s-au plictisit de vechiul spot TV de promovare al Sibiului, de azi lucrurile se schimba. Pe toate canalele TVR, precum si cele ale Realitatea TV, veti putea urmari cum arata Capitala Culturala vara si cum se simte noua atmosfera estivala din Sibiu. Clipul este denumit „MetARTmorfoza " si vorbeste despre viata pe strazile Sibiului, cu terase, muzica live si spectacole de strada. „Campania de promovare a Capitalei Culturale se afla intr-o etapa de reenergizare. Noul spot central realizat pentru Sibiu – 2007 va fi urmat de activitati de comunicare ce vor viza evenimente si proiecte de o deosebita importanta ", a declarat Sergiu Nistor, comisarul guvernamental pentru proiectul Sibiu CCE 2007. Pentru a pastra legatura cu vechea campanie, in rolul principal in noile sporturi a ramas actrita Crina Semciuc, de data aceasta intr-o noua ipostaza. Ea iese din spatiile inchise pe strazile Sibiului si ia contact direct cu peisajul cultural si atmosfera sibiana. Spotul este o serie de scurte intamplari la care actrita din rolul principal ia parte, fiind astfel ajutata sa inteleaga tot mai mult din spiritul Sibiului.
Vara vesela in Marginime
Alaturi de spotul principal de prezentare a Sibiului, Gav/Scholtz&Friends a mai pregatit pentru sezonul estival alte doua noi spoturi de promovare a Sibiului, acestea avand ca public tinta utilizatorii internetului. Primul se numeste „Vara vesela " si arata o alta fata a Sibiului, una cu imagini surprinse in timpul unor concerte in Piata Mare, pline de agitatie si muzica, in paralel cu lumea care sta linistita la terase si se bucura de atmosfera. Celalat material de promovare este legat de Marginimea Sibiului si de traditii. Sunt prinse peisaje din Gura Raului, Rasinari, dar si imagini din sate, cu oamenii pe ulite sau femeile pe banci. in prim plan apar mai multe personaje pitoresti ale Marginimii, localnici si diferitele lor indeletniciri, inclusiv lucrul la o fierarie. Ambele spoturi sunt alerte, insotite de o muzica plina de viata si energie. in concluzie, la televizor, Capitala Culturala nu este deloc monotona, ci dimpotriva, se bucura de fiecare zi si fiecare raza de soare, sarbatorind prin cultura.
Specialistii
La realizarea noii imagini a Capitalei Culturale a lucrat inclusiv Liviu Marghidan, directorul de imagine al unui dintre cele mai asteptate si premiate filme ale acestei veri. „California dreamin’ (nesfarsit) " a fost premiat la Cannes cu premiul Un Certain Regard, ulterior fiind laureat si multe alte premii internationale. Regia spotului este semnata de Marius Rosu, directorul de creatie al agentiei Gav / Scholtz & Friends Bucuresti.
Discuta pe forum despre noul videoclip de prezentare a Capitalei Culturale
de Stefan DOBRE