mai 27 2010
|
|
Din 15 mai ar fi trebuit sa reinceapa lucrarile pe DN1, intre Vestem si Avrig, in zona cunoscuta drept Hula Bradului. Pe cei aproximativ cinci kilometri de drum din zona, constructorii de la Colas nu au intervenit deloc, desi prin contractul semnat cu CNADNR aveau de reabilitat cei peste 76 de km din DN1 intre Sercaia (judetul Brasov) si Vestem (judetul Sibiu). Deocamdata, cei de la Colas nu si-au incasat banii nici pentru lucrarile terminate inca de acum un an. Acesti 76 de km au fost impartiti in doua sectiuni, terminate inca din toamna anului trecut. Asfaltul e lin pe toata portiunea reabilitata, mai putin pe cei aproape cinci kilometri de drum din zona Hula Bradului, unde constructorii nu au intervenit mai deloc. Desi nu sunt gropi, asfaltul valurit din metru in metru limiteaza viteza oricarui sofer care tine la masina lui la cel mult 30 de km pe ora. `Aici a fost un pic de scandal cu firma constructoare, pe motiv de intarziere a platilor. Pentru portiunea de drum din zona Hula Bradului, ordinul de incepere a lucrarilor a fost dat pe 15 mai, ar trebui sa inceapa sa lucreze`, au declarat surse din cadrul CNADNR. In teren, nici urma de utilaje. Termenul de finalizare a lucrarilor ramase de executat este 30 august 2010. Deocamdata, constructorii nu si-au incasat banii nici pe prima sectiune de drum, de 41,13 km, terminata inca din mai anul trecut si platita doar in proportie de nici 87%. Restul de plata in acest caz este de 3,2 milioane de euro, cu tot cu TVA. Pentru cea de-a doua sectiune din DN1, in lungime de aproape 35 de km, CNADNR mai are de platit mai bine de 6,78 de milioane de euro, dintr-o valoare totala a lucrarilor de peste 22,34 milioane de euro, cu tot cu TVA. de Traian DELEANU Alte stiri adaugate joi, 27 mai 2010Arhiva stirilor locale |
|